★This Is My Life★

Alla inlägg under november 2008

Av Ingela - 30 november 2008 13:57

Idag blev hon 9 år =)

Hon börjar bli stor nu =)

o trotsig e hon oxå =)

Av Ingela - 25 november 2008 21:59

Länge sen jag skrev nu, men nu skriver jag igen.

Jag har blivit såå fruktansvärt trött på slutet, skulle kunna sova dygnet runt..vet ej vad de kan bero på heller.

Blir jobbigt i längden, trött o illamående..


Igår (Måndag) så var vi till frisören med dottern, hon klippte sig o d blev verkligen jättefint!!!


Älskar mina 2 älsklingar över allt annat!!!


Saknar min "svägerska" hon kommer ALLTID vara min svägerska


Kram

Av Ingela - 14 november 2008 19:15

jaha då va man offer för vården igen, o psykitrin igen..

Man kommer akut till akuten pga värk, men är inte välkommen att komma in, som det är nu är jag inte välkommen nånstans, va fan ska ja göra???

Snacka om att bara bli lämnad, får det verkligen gå till så??

Såg för inte så längesen insider som handlade om bl a psykiatrin, kanske ska ta o blanda in dom?? vem vet kanske kan få den hjälp man behöver då??

Dom e mest nöjda om patienterna bara går hem o tar livet av sig, då har dom ju nån patient mindre att ta hand om..

Usch så här ska de verkligen inte få gå till!!!


Nej ska försöka lämna de nu o ha en mysig kväll med älsklingen


Saknar dej min älsklingstjej!! <3<3<3

Av Ingela - 6 november 2008 20:14

Jag o min älskade sambo vill så gärna ha barn. Jag har en dotter på snart 9 år, men han har inga egna barn o vi vill jättegärna ha barn.

Jag längtar så. Tänk att just jag kunde träffa en sån underbar älskling, jag har bara blivit behandlad som skit innan av min pojkvänner. Men nu äntligen har jag träffat drömmannen i mitt liv, o vi har börjat med vårat liv tillsammmans o vi ska leva tillsammans restenav livet <3<3. Han gör mig så lycklig, jag trodde inte nån kunde göra mig så lycklig, men han gör mig lyckliga varje dag, o sprider sån glädje =)


ÅHHH VAD JAG ÄLSKAR HONOM!!!!!!

Av Ingela - 2 november 2008 22:36

Jaha då har även jag skaffat en blogg :P Får se hur mycke jag skriver, men kan alltid va bra att ha nåt man kan "bolla" med=). Ska snart slänga mig i säng, skola imorrn igen efter en veckas sportlov..sen är det inte länge kvar förrän det är jullov..Snacka om att tiden går fort.. Inte konstigt att man känner sig "gammal" ibland :P Ha de så bra

Tidigare månad - Senare månad

✩Presentation✩


Missoktober´s - Tankar Om Livet o Allt Därtill...^^

✩Omröstning✩

Vilken typ av husdjur har du?
 Hund
 Katt
 Kanin
 Marsvin
 Annat Djur
 Inget

Fråga mig

0 besvarade frågor

✩Kalender✩

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2008 >>>

★Tidigare år★

★Sök i bloggen★

★Senaste inläggen★

❀Kategorier❀

❀Arkiv❀

❀Länkar❀

✿RSS✿

✿Besöksstatistik✿

✿Gästbok✿


Ovido - Quiz & Flashcards