★This Is My Life★

Alla inlägg under september 2009

Av Ingela - 20 september 2009 17:44

Åhhh ja blir så arg på mig själv..

Ja orkar inge mer..

Allt går emot mig..

Min dotter lyssnar inte alls..va gör jag för fel???

Har börjat på komet nu, hoppas på att de hjälper     http://www.kometprogrammet.se/


Känner mig trött ständigt..orkar ingenting..

Orkar inte må så här längre...

Av Ingela - 19 september 2009 22:18

Jättelängesen ja va barnledig..plus att mannen oxå varit borta nu..

så ja o vovven har varit helt själva, sov dock inget natten till idag så ja hoppas på att få sova denna natt!

O imorrn kommer mina 2 älsklingar hem!!! =)

Av Ingela - 19 september 2009 09:46

då va de lördag..har inte sovit speciellt bra inatt, men kan ju vila idag..

jättetomt utan mina 2 älsklingar ju!! Rynkar på näsan

Var på grängesmarknaden igår en sväng..haha räcker för mig att gå när de ej är så mycke folk Skrattande

Fick mig en ny väska iaf SkrattandeSkrattande

Så idag ska ja bara vara hade ja tänkt..

behöver de känner jag..


Saknar vissa personer i mitt liv väldigt mycke...Rynkar på näsan Gråter



Älskar mina familj över allt annat!!!!

Av Ingela - 16 september 2009 07:53

Jaha i helgen blir vi barnlediga..nån månad sen sist, så de är faktiskt riktigt skönt när vi väl blir barnlediga.. än del klagar på att dom aldrig är barnlerdiga..o då är dom de varannan helg..har man skaffat barn så inser ja att man ska ta hand om dom oxå, vi ska vara glada om vi blir barnlediga en helg i månaden..så är de att ha barn.

I helgen blir de marknad, älsklingen åker bort o jobbar Rynkar på näsan så ja o vovven blir helt själva i helgen..

Ska även hämta en vovve till i helgen, till dottern, men en liten denna gång..dom är såå söta tillsammans Glad


Sen mår man som man förtjänar eller nåt.. Gråter


Riktigt hatar vissa personer i min närhet..:@!!!! vet att de är att starkt ord, men sanning


Nej nu åter till de ska som göras! Glad



Puss o kram på er! (som förtjänar de!!!) Kyss

Av Ingela - 11 september 2009 08:06

Gråter

Mår så j-a dåligt...

vet inte om ja orkar länge till..men men

less på att må så här nu, orkar inte me de nå mer..

när ska nån förstå att ja inte orkar allt??


Av Ingela - 10 september 2009 11:15

Husmorstips 1:
Tryck en liten skumgodis i botten på glasstruten, så rinner inte glassen ut.
Riktiga kvinnors tips
:
Sug ut glassen genom botten på struten, förmodligen ligger du
ändå på soffan och äter den.

Husmorstips 2:

För att hindra potatisen från att gro, lägg ett äpple i potatispåsen.
Riktiga kvinnors tips
:
Köp pulvermos, det håller ett år.

Husmorstips 3:

När det står i kakreceptet att du ska strö kakformen med ströbröd,
använd lite kakmix istället, så blir det inte vita fläckar på den färdiga kakan.
Riktiga kvinnors tips
:
Gå till bageriet. De kan till och med dekorera kakan åt dig.

Husmorstips 4:

Om du råkar salta maten för mycket under kokningen, lägg i en skalad potatis, som suger upp överblivet salt ur maten på ett ögonblick.
Riktiga kvinnors tips:

Om du saltar maten för mycket under kokning, så tråkigt då. Upprepa
efter mig Riktiga kvinnors motto : Som jag lagar maten, så äter du den
och så vill du ha den.

Husmorstips 5:

Linda in sellerin i aluminiumfolie när du lägger den i kylskåpet och den
håller sig färsk i flera veckor.
Riktiga kvinnors tips:

Selleri? Aldrig hört talas om.

Husmorstips 6:

Pensla pajskalet med lite vispat ägg för att göra den glansig.
Riktiga kvinnors tips
:
På de frysta pajförpackningarna står det inget om pensling med ägg,
alltså behövs det inte.

Husmorstips 7:

För att bota huvudvärk: Ta en lime, dela den i två delar och massera din panna med dem. Dunkandet försvinner.
Riktiga kvinnors tips:

Ta en lime, blanda den med Tequila. Kyl och drick. Du kanske fortfarande
har huvudvärk, men vem bryr sig.

Husmorstips 8:

Släng inte överblivet vin. Frys ner det till iskuber för kommande grytor och såser.
Riktiga kvinnors tips:

Överblivet vin ?????

Av Ingela - 10 september 2009 10:28

Ojoj har har ej bloggat på länge märker ja..

oj va sidan förändrats Cool

Av Ingela - 4 september 2009 16:39

~*~*~Jag Kan!~ *~*~
Det Handlar Inte om att kunna få vem som helst,
Det handlar om att få den man vill ha..
Jag kan vara snäll, men även elak...
Jag kan älska dig, men jag kan även hata dig..
Jag kan stödja dig, men samtidigt lura dig..
Jag kan bry mig mycket om dig,
Men kan även strunta i dig fullständigt.
Jag kan va din bästa vän ,
Men kan också va din värsta fiende..
ALLT beror PÅ hur DU behandlar MIG!

✩Presentation✩


Missoktober´s - Tankar Om Livet o Allt Därtill...^^

✩Omröstning✩

Vilken typ av husdjur har du?
 Hund
 Katt
 Kanin
 Marsvin
 Annat Djur
 Inget

Fråga mig

0 besvarade frågor

✩Kalender✩

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

★Tidigare år★

★Sök i bloggen★

★Senaste inläggen★

❀Kategorier❀

❀Arkiv❀

❀Länkar❀

✿RSS✿

✿Besöksstatistik✿

✿Gästbok✿


Ovido - Quiz & Flashcards