★This Is My Life★

Alla inlägg under januari 2009

Av Ingela - 30 januari 2009 09:28

Ojoj ja allt flyter faktiskt på =)

Än så länge inga motgångar..

Min blivande mans mamma, svärmor, ska fixa mina naglar =)

Åhh ja är såå glad att jag inte kan beskriva, finns inte ord att beskriva lyckan =)

Tänk att jag ska få gifta mig med min drömprins =) ja kan knappt tro att det är sant, men så lycklig som jag är trodde jag aldrig att man kunde vara.

Vi ska ha häst o vagn oxå..Åhh vad jag längtar!!!!


Kram på er!!

Av Ingela - 28 januari 2009 22:33

 Vår gemensamma låt vi vill ha på vårat bröllop =) 




jag skulle vakna mitt i natten
och gå upp och ta en långpromenad
jag skulle låta blicken möta andra ögon
i en främmande stad
jag skulle inte ha så bråttom
med att träffa nån ny
jag har rätt mycket med mig själv
precis som du
jag skulle andas i det tomrum som blev över
om du lämnade mig nu

jag skulle sitta på ett tåg mot Paris
och låta Stockholm va
jag skulle få den tiden över för mig själv
som jag sagt att jag vill ha
jag skulle unna mig att drömma
hundra mil genom Europa
om en främling
lika tillitsfull som du
jag skulle pröva mina läppar mot nån annan
om du lämnade mig nu

jag skulle kunna leva utan den där blicken
som får mig ur balans
jag skulle sakna den där stunden som vi har
när vi till slut har blivit sams
jag kanske skulle söka upp
kontakter som jag tappat
som jag varit med
förut nånstans
jag antar det finns nån du skulle ringa
om jag inte fanns

jag kanske skulle leta upp nån yngre
som en fjäder i hatten
det skulle bli för tomt om ingen fanns där
som värmde mig i natten
men jag skulle aldrig ha tålamod nog
att bli förstådd
ingen känner mig
så väl som du
jag skulle fastna i min ensamhet igen
om du lämnade mig nu


"Lars Winnerbäck"



Åhh vad ja längtar =) kommer bli underbart!!!

Av Ingela - 28 januari 2009 19:27

Har nu tittat ut en klänning, jag hoppas de blir den..den är såå fiiin=)

Av Ingela - 28 januari 2009 08:09

Nu har vi börjat med förberedelserna inför bröllopet =) såå kul ju..

Näbb kläder har vi köpt till barna som ska va med (Flickor o pojkar)  =) jättefina!!!

Vi ska prova ut våra kläder oxå..

Fotograf, o kyrka är bokat o klart i o tid såklart  =)

Åhh så spännande de ska bli =)

Tittat på ringar har vi gjort oxå, pratat om vad vi ska ha för mat mm mm..


Redan nervös hur ska ja då vara strax innan :P


Men det är min drömprins jag gifter mig med!! Bara tanken på att veta att ja ska bli hans fru är såå underbart!!!


Kram mina underbara vänner!!

Av Ingela - 26 januari 2009 06:21

Så nu sitter man här igen :P

Dom andra sover än så länge, snart är de full fart igen..

Har tvättstuga idag :P

Idag kommer "svägerskans" tjej =)=), kul för henne =).

Massa snö har vi fått oxå..riktig vinter har vi fått nu.. men hade velat haft de lagom till jul..


Fick reda på en jobbig sak igår.. i grannhuset här bodde en familj me en liten pojke på 5 år, träffade honom när han var liten.. Han dog igår =(, somnade in i sin säng..

Tänk er nåt så hemskt att ert barn bara skulle somna in en dag..kan inte ens tänka tanken, jag skulle gå under helt om min dotter gjorde det. Jag kan verkligen tycka att hon är jobbig, ja undrar ofta vad jag gjort för fel, om jag gjort nåt fel, mm mm, hon är nämligen inne i en trotsålder nu o den är såå jobbig verkligen!!

Men jag har ju inte gjort nåt fel, barn är ju såna =)

Och jag älskar henne över allt annat på denna jord!!!!! Hon har många ggr gjort att mitt liv är värt att leva!


Vad gjorde o vore  man utan barn egentligen?? Inte mycke enligt mig..


Nu ska jag göra nytta.. Tänt ljus för lilla pojken som dog oxå..en liten ängel han blev igår..


Kram min underbara vänner!!!



Av Ingela - 24 januari 2009 10:50

Vakande idag o tittade ut.. Usch vilket väder..Blåst o snö.. Jobbigt att va ute då ju :P

Men de klart de tillhör ju vintern..

De är borta om nån dag.. Lägger in kort på de senare så får ni se.

Idag ska vi ta de lugnt o bara slappa, kan behövas ibland..


Av Ingela - 24 januari 2009 00:32

Ojoj svårt att välja ju =)

Här e nåra favoriter, men får se vad det blir =)


Längtar Sååå!!! =)

Av Ingela - 24 januari 2009 00:25

Faaan säger ja om dom..

Dom kan säga att dom e vänner, sen när man vänder ryggen till så snackar dom bara skit..

Såna kallar ja inte vänner.. Ja har mina vänner som ja VET är vänner, dom andra är bara "vänner" ytliga såna..

Finns inte många ja kan lita på..men dom ja kan lita på värdesätter ja högt!!


Nu ska ja hoppa i säng o sova =)


Kram på er

✩Presentation✩


Missoktober´s - Tankar Om Livet o Allt Därtill...^^

✩Omröstning✩

Vilken typ av husdjur har du?
 Hund
 Katt
 Kanin
 Marsvin
 Annat Djur
 Inget

Fråga mig

0 besvarade frågor

✩Kalender✩

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

★Tidigare år★

★Sök i bloggen★

★Senaste inläggen★

❀Kategorier❀

❀Arkiv❀

❀Länkar❀

✿RSS✿

✿Besöksstatistik✿

✿Gästbok✿


Ovido - Quiz & Flashcards