★This Is My Life★

Alla inlägg under januari 2010

Av Ingela - 29 januari 2010 17:06

Ska kika på nya serien som börjar på 4:an idag..tror den kan vara rolig =).

Vi ska äta pizza o bara myyyysa ikväll..har tänt ljus..usch tror ja håller på att bli sjuk igen..ont i halsen o fryser, o har absolut ingen ork alls, skitjobbigt!

Imorrn e d Robinson-Final =) Har 2 favvisar, Mats o Johan..gillar dom faktiskt =)

Ha en bra kväll på er!

PoK

Av Ingela - 29 januari 2010 08:28

Vänner för mej e dom som ALLTID står vid min sida, som ALLTID finns där..Inte bara när dom behöver prata, utan även när jag behöver dom som mest..

Åt vissa duger ja bara till när de passar dom o dom har problem..när ja försöker prata om mina problem så e de inte lika kul..folk försöker bestämma över mej, säga att ja gör vissa saker fel me min dotter..Nu vet ja att jag absolut inte e världens bästa mamma, MEN ja gör allt för mitt barn, jämnfört me vissa andra. Hellre att hon får smaka vin på en sked här hemma än att hon ska ut o få kanske massa vin av ngn okänd person..hallå hur kan du tycka att ja gör fel??

Du som har en hel del på dej..jag ha ralltid skött min dotter som ja tror e bäst..

Ja vill ha lite koll på henne, nu e ju vissa så barnen får göra precis som dom vill.


Visst ska man låta barnen vara med o bestämma en hel del, men vissa saker ska dom bara inte bestämma..hur kan man säga"jag kan inte hindra dom"..Hallå e man förälder så e man..Jag säger nej ett antal gånger, barn måste få nej oxå. Min dotter har gråtit flera ggr, medan andra barn fått de dom velat..Tydligen så e vissa barn mer värda än andra..


Men jag älskar min dotter över allt annat..vissa vill ju bara ha barnvakt!


Hellre umgås ja me min dotter än att ha barnvakt..visst e de ju skönt me barnvakt ibland, men inte fan har ja skaffat barn för att andra ska ta hand om henne..


Bättring på vissa föräldrar!!!!




  Älskar mina RIKTIGA vänner  




  Min älskade dotter är de bästa som hänt mej..vi har våra duster o bråk, men oj va vi har mysiga stunder o roligt oxå=) Hon är VÄRLDENS goaste underbaraste dotter=)

Synd bara att min lilla tjej börjar bli så stor nu..Hon är inte liten längre, men kommer ALLTID vara min lilla tjej ;)   


Av Ingela - 29 januari 2010 07:26

Vill på kryssning

Presentkort på tatueringar!!Längtar såå till ja får tatuera mej igen :D:D

Presentkort på Ikea

Charterresa



Vill få nåt annat att tänka på nu..känner att man e som en robot bara..måste bara försöka ta tag i allt..måste samla kraft nånstans..

Saknar vissa i min närhet..

Tankar på att flytta..

Vet ej vad som e bäst längre..


Älskar mina vänner, inte alla som har såna vänner!

Dom e guld värda!!! 

  

Av Ingela - 28 januari 2010 18:46

Tröttheten bara fortsätter, o illamående e ja..såå jobbigt..alltid samma visa varje dag..börjar bli jobbigt kan j a säga..

Av Ingela - 28 januari 2010 08:56

Trött o slut e bara förnamnet..fan va ja förlorar blod...

Känner mej nedstämd..vill göra nåt för att glädja mej..men vad??

Vill åka på kryssning, vill få annat att tänka på..vill inte tänka alls..

Vill göra massa saker, men tappar orken rätt fort när man känner att folk är emot en..varför kan man bara inte försöka hjälpa varandra??? sån har ja alltid varit..men folk e tydligen inte såna..

Av Ingela - 27 januari 2010 15:23


Tycker denna är såå vacker..så känner ja me mina hundar =)











Det var en dag och jag var fyra år
jag trodde mer på det onda än det som va gott
jag var fyra år och det fanns hemska typer i mitt rum
svarta tapeter kalla trumpeter blodpannkakor och planeter
och i luften surrade slag mörkret var mycket mörkt
och ensam och rädd var jag
tycker ingen om mig?
ingen tycker om mig
Då kom hon som ett ljus ur mörkret
hon slicka min kind och sa "hos mig är du trygg och varm,
jag ska värma ditt hjärta, jag tycker om dig"
och i hennes ögon tindrade kärleken

Jag mötte Lassie, jag mötte Lassie och jag såg att godhet fanns
hoppets stjärna lyste klart runt hennes ludna svans
Jag mötte Lassie, jag mötte Lassie, hon viskade till mig sitt Vov
Vi gick tass i hand och i mitt hjärta kändes långt

om man är liten och svag(änglarna gråter)
och blir slagen med slag(när själar dör)
ingenting man begriper men hjärtat det skriker Varför?
om man är liten och svag(Åh, gubben snyftar)
varje natt varje dag(bland tysta mål)
av allt ont blir man blå inuti utanpå, varför finns jag?

Men hemskhet kan vända
och maskroser tända sina knoppar att växa upp i gryningen
När spökena glufsar mot jag än
då lufsar hon till oss, mig & dig, med all sin kärlek

Jag mötte Lassie, jag mötte Lassie, älskling du är som en ros
du pussar mina ledsna tårar med din mjuka nos
Jag mötte Lassie, jag mötte Lassie, hon gör mig så varm och glad
tillsammans går vi tass i han på livets promenad

Hemskhet kan vända
och maskroser tända sina knoppar att växa upp till tusenden
När spökena glufsar mot jag än
då lufsar hon till oss, mig & dig, med all sin kärlek
Jag mötte Lassie, jag mötte Lassie och jag såg att godhet fanns
hoppets stjärna lyste klart mot hennes ludna svans

Jag mötte Lassie, jag mötte Lassie, hon viskade till mig sitt Vov (VOFF)
vi gick tass i hand och i mitt hjärta kändes långt
vi gick tass i hand och i mitt hjärta kändes långt....








"Ainbusk"

Av Ingela - 26 januari 2010 22:45

Bara jag som ska orka allt..

Bara jag som ska ut med hundarna

Bara jag som ska sköta hemmet (ja går ju bara hemma iaf)

Bara jag som ska me dottern på sitt..


Allt bara jag, oavsett...

Av Ingela - 26 januari 2010 22:41

Var på väg hem från Willy´s idag då de kommer en glad amstaff mot oss..lös..dom ropar att han bara e valp o att vi sak försöka få tag på honom..vi fick inte tag på honom..han va skygg..dom kommer till oss..sen går vidare o visslar på hunden..dom kommer ikapp hunden, lyfter upp honom o slår honom i backen me ryggen före..vi hör smällen o hur han skriker..sen skriker hon åt honom..  

Är de nåt som gör mig arg, förbannad, frusterad o allt så är de sånt..dom va så pass långt borta, annars hade hon fått smaka på sin egen medicin..ja kommer anmäla detta..

✩Presentation✩


Missoktober´s - Tankar Om Livet o Allt Därtill...^^

✩Omröstning✩

Vilken typ av husdjur har du?
 Hund
 Katt
 Kanin
 Marsvin
 Annat Djur
 Inget

Fråga mig

0 besvarade frågor

✩Kalender✩

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

★Tidigare år★

★Sök i bloggen★

★Senaste inläggen★

❀Kategorier❀

❀Arkiv❀

❀Länkar❀

✿RSS✿

✿Besöksstatistik✿

✿Gästbok✿


Ovido - Quiz & Flashcards