★This Is My Life★

Alla inlägg under april 2010

Av Ingela - 29 april 2010 07:44

  Ute o fotograferade på soldäck :D:D Så vackert!   På återseende Cinderella ^^   Från hytten   Åhh va de va skönt att få komma iväg!!! Behövde verkligen det. Känner att jag måste få andrum ibland, vet ej hur jag ska orka annars..


Tur med vädret hade vi oxå =) O kära far var med, de va roligt!=)

Ja o dottern hade vår egna tjejhytt :D:D

Av Ingela - 20 april 2010 08:24

      



  Vad bra jag mår när våren är här :D:D

Love it!!!!!


Långpromenader med vovvarna, dom badar o man bara kan slappna av..såå skönt!!!!!




 

 

Av Ingela - 16 april 2010 08:19

  Här badade stora vovven :D Åhh vad han njöt!!=) Å så tittade vi o lyssnade på änderna oxå..:D Intressant tyckte han :D     O så mitt solklara vårtecken: TUSSILAGO!!!!!:D









Vilka härliga dagar vi haft nu...nästan sommarvärme ju =)

Stora vovven har badat i sjön redan, o lilla njuter av värmen =)

Tussilago har vi hittat, älskar de vårtecknet :D

Har kommit snö inatt, men vad gör väl det när sommaren är på väg??=)

Jaha nästa söndag åker vi på kryssning..ska bli riktigt gött att komma iväg :D

Kära far ska följa med oxå =)

Av Ingela - 11 april 2010 07:06

Man har ju bytt hårfärg till rött, menar då rött. Jag är nöjd med denna färg..men andra gnäller osv..För helvete, om ja e nöjd kan ja väl få vara nöjd??Eller???

Blir så j-a lack...


Hur kan nån bli upphetsad av att nån har tandvärk??

Jag fattar inte..

Jag kanske e konstig men då får jag vara det..

Av Ingela - 1 april 2010 07:23

       Jag har varit på seminarium med Freddy Worm Cristiansen!

Beteendebiolog från Danmark. I 35 år har han o hans fru haft vargar hemma! Detta va en releaseföreläsning om "Hundars och vargars beteende", organisatör var Kerstin Malm.Ja jag kan bara säga att jag får mer o mer mersmak för ämnet hund :D

Kommer lägga in lite länkar..



http://www.canis.se/gensider.php?gid=175 detta är om releaseföreläsningen




Det var inte jättelätt att få bra kort på honom =)







✩Presentation✩


Missoktober´s - Tankar Om Livet o Allt Därtill...^^

✩Omröstning✩

Vilken typ av husdjur har du?
 Hund
 Katt
 Kanin
 Marsvin
 Annat Djur
 Inget

Fråga mig

0 besvarade frågor

✩Kalender✩

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

★Tidigare år★

★Sök i bloggen★

★Senaste inläggen★

❀Kategorier❀

❀Arkiv❀

❀Länkar❀

✿RSS✿

✿Besöksstatistik✿

✿Gästbok✿


Ovido - Quiz & Flashcards