★This Is My Life★

Alla inlägg under juli 2009

Av Ingela - 31 juli 2009 22:50

Mannen i mitt liv har åkt till hemtrakterna igen för att jobba.. såå tomt utan honom ju!!

Tur att ja har lilla älsklingen hemma iaf!

Sen världens mensvärk..!!=( Ska lägga mig snart o försöka sova..

Fick kort idag, så kul!! Från systeryser, dom är på U2 på Ullevi!! UNDERBART!!

Skulle ja oxå vilja, men men =)


Natti på er!!

Av Ingela - 31 juli 2009 08:22

Idag åker hela familjen till svärmor.. Mannen ska jobba i sina hemtrakter, o vi ska umgås med svärmor..

Jag hoppas allt kommer gå bra bara,,

Just nu känner jag bara ångest..Ni som vet hur jag mår vet varför..

Hoppas allt blir bra så man övervinner denna ångest..



Av Ingela - 24 juli 2009 08:05

Ja som des tår skrivet..

Mår fortfarande inte bättre.. Blir knäpp på de här..

Man ska inte behöva må så här ju..

Söndag ska vi till parken zoo..känns både kul o jobbigt..mest ansträngande faktiskt, med tanke på att jag MÅSTE klara av hela dan..de kommer suga musten ur mig totalt..

Kommer vara helt slut när ja kommer hem..

Men men..


HA de gott underbara vänner! <3

Av Ingela - 22 juli 2009 15:13

Fortfarande hur trött o slut som helst..skitjobbigt..

Har ej kollat om ja är gravid..då ja nyss hade mens..

Får väl mens snart igen..

Öm i brösten nu o de är tecken på mens..

Men vad är felet på mig???

Man ska inte må så här ju..:(

Hade ja varit gravid så hade ja vetat VARFÖR ja mår som ja gör..

Jättejobbigt att inte veta alls vad de är ju..


Usch usch..


Saknar dej gumman (Sara förstås!!!)

Av Ingela - 20 juli 2009 09:27

Vet inte vad de är för fel på mig..

Jag är ständigt trött o slut..

Haft dottern borta nu vilket är skönt för jag är såå enormt trött, kan inte förstå varför..o illamående är jag..o så dåligt humör förstås..

Ska hämta hem dottern idag <3


Nej vila en stund medan ja kan...


Älskar mina vänner!! <3

Av Ingela - 16 juli 2009 11:47

Usch ja e trött o grinig jämt..inget tålamod alls..

Tror inte folk fattar hur jag egentligen mår..

Folk tycker att jag bara ska orka allt, hälsa på osv osv..Men kommer jag inte snackar dom bara massa skit o hittar på saker bakom ryggen på mig..*gråter*

Vilka jävla vänner man har va??

Dom skickar deras barn till oss så ska vi ta hand om dom, se till att dom inte gör dumheter här, att dom får dricka osv osv..

Sen får vi utför att dottern varit dum när de är deras barn som egentligen varit dumma..Men varför lyssna på mig..Jag är inget av värde iaf..

Åh va trött ja blir på dessa människor..


Får tvinga mig att göra saker om dagarna..Jättejobbigt, helst vill jag bara gräva ner mig..orkar inte ens med mig själv som det är nu..


Älskar dom få vänner jag har, varav en RIKTIG vän, du vet vem du är! <3

Av Ingela - 14 juli 2009 21:13

Fy faan känner mig totalt j-a knäckt..vet ej vad jag ska göra..

Har gråten i halsen hela dagarna..

Av Ingela - 14 juli 2009 11:47

Äntligen skiner soooolen igen!!! :D:D

UNDERBART!!

Nu har semesterplanerna planerats..Parken Zoo, Kryssning (Cinderella), Grönan o Kryss på Göta Kanal!!

Ska bli underbart!!!

Fan vad jag är lycklig med min man.

Synd bara på mitt psyke..känner mig väldigt sårbar nu, gråter för absolut ingenting..Känner mig rätt nere helt enkelt, hoppas bara ja pallr o klarar med allt vi ska göra.. :D


Önskar er en underbar sommar!!


Älskar mina vänner!!

✩Presentation✩


Missoktober´s - Tankar Om Livet o Allt Därtill...^^

✩Omröstning✩

Vilken typ av husdjur har du?
 Hund
 Katt
 Kanin
 Marsvin
 Annat Djur
 Inget

Fråga mig

0 besvarade frågor

✩Kalender✩

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

★Tidigare år★

★Sök i bloggen★

★Senaste inläggen★

❀Kategorier❀

❀Arkiv❀

❀Länkar❀

✿RSS✿

✿Besöksstatistik✿

✿Gästbok✿


Ovido - Quiz & Flashcards