★This Is My Life★

Alla inlägg under mars 2010

Av Ingela - 25 mars 2010 08:17

  

  

Helt magiskt kan jag lova...


 



     Jag bara MÅSTE se honom igen!!!

Känner att ja behöver de..mår bra av hans musik!! Måste försöka beställa biljetter snarast,hoppas bara ja lyckas denna gång..inte lyckats innan =(

Detta är en dröm för mig..

Om ja så får gå själv så ska jag iväg..




Av Ingela - 24 mars 2010 07:58

Folk kör bara över mig hela tiden..när ska ja få leva??

Jag vill göra massa saker men blir bara nekad vad de än är..ska livet vara så?? Nej, ja vill inte ha de så..men säger ja nåt så e ja bara ett monster..

Jag klarar inte av detta längre..allt ligger på mig..

Känner mig instäng, inlåst..

Av Ingela - 23 mars 2010 19:09

Vet varken ut eller in...

Av Ingela - 18 mars 2010 07:56

     ÄNTLIGEN börjar snön försvinna o asfalten komma fram..takdropp..tussilago o krokus har hittats :D:D

Så trött på vintern nu, nu vill ja bara att de ska bli vår o sommar!

Dottern hemma idag o är sjuk :S ja e f-n inte kry ja heller :S..usch, vi kryar på oss bäst vi kan =)


Ha en bra vårdag!

Av Ingela - 15 mars 2010 10:39

25-26 e april åker vi på kryssning igen..så gött!!

Behöver det nu..

Skulle vilja åka utomlands oxå..men får vänta..

Ska bli riktigt gött..  Nu e våren här..En tjej hittade tussilago igår, så vi ska ut o leta sen..=)

Av Ingela - 13 mars 2010 23:22

 



Åhh va jag gillar Anna..har gjort sen idol..

Tror de kan gå bra för henne i Norge..

Hon har ngt extra..röst o allt, gillar tjejen skarpt!

Av Ingela - 12 mars 2010 07:27

 

Så många fina bilder =) Jag ryser..

Dom är så söta tillsammans


       



Jag bara älskar dessa filmer!!! Kan man göra annat =)

Av Ingela - 12 mars 2010 06:54

Då var de fredag igen då..

Ingen sol än så länge idag..annars har solen skinit hela veckan o snön börjar försvinna o man känner vårdoften som är på väg!!!=)

UNDERBART!!!!=)

Kollade på resa till Cypern igår..Vill så gärna åka..vet bara inte hur man ska ha råd =(..

Tycker man förtjänar en resa..men men..

✩Presentation✩


Missoktober´s - Tankar Om Livet o Allt Därtill...^^

✩Omröstning✩

Vilken typ av husdjur har du?
 Hund
 Katt
 Kanin
 Marsvin
 Annat Djur
 Inget

Fråga mig

0 besvarade frågor

✩Kalender✩

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

★Tidigare år★

★Sök i bloggen★

★Senaste inläggen★

❀Kategorier❀

❀Arkiv❀

❀Länkar❀

✿RSS✿

✿Besöksstatistik✿

✿Gästbok✿


Ovido - Quiz & Flashcards