★This Is My Life★

Alla inlägg under december 2009

Av Ingela - 30 december 2009 18:23

Idag stod de me i tidningen.

Du kan sitta där din jävel!!  

Dödsstraff ska de va!!!

Skottpengar på dej




http://www.dt.se/brottsplats/article548494.ece#

Av Ingela - 30 december 2009 11:02



Då va årets ju över...Alltid skönt när de e över..samtidigt så älskar jag julen!!!!

Blev såå glad för mina julklappar :D:D:D:D


  • Pyjamas
  • Reflexjacka
  • Tandborste  
  • Duschmunstycke
  • Bok (Lasse W)   
  • Choklad

O imorrn e de nyårsafton o ett nytt år börjar...2010..slut på 00 talet nu då..

De kommer innebära ett nytt hundår för mej...:D

Har redan en konferens inbikad i mars =) o april ska vi göra ett test, typ MH, men detta heter HFG (Hunden Från Grunden) =).

Ska bli massa skoj =) Älskar att aktivera o vara me min hund=)


Önskar er alla ett riktigt Gott Nytt År!!!!!  


Av Ingela - 25 december 2009 07:29

De va en underbar dag med min kära familj!!

Idag ska vi till svärmor..Ny julafton idag :P

Jag är såå nöjd me mina fina julklappar ja fick igår=))

Fick mer än ja trodde, TACK!!!!=)


   Älskar min famil o mina vänner!!!!!   

Av Ingela - 21 december 2009 06:54

Idag ska vi köpa massa julklappar!!!!=) Älskar sånt!!!!

Älskar att ge bort saker=)

Sen kommer resten av kläderna från H&M oxå =)

Då har jag lite nytt ja kan ha på julafton =)

Min älskade far har köpt skor åt mig oxå =)

2 par stövlar!!!!=)

Jag har VÄRLDENS underbaraste föräldrar!!!!  

Min lillebror ska oxå med=)

Ska klippa honom o gubben idag =)


   Älskar Min Familj!!!!!!!  



Saknar mina goa vänner!!!

Av Ingela - 19 december 2009 12:17

Då va den avklarad..inge ont iaf..

Skönt att ha de gjort nu

Av Ingela - 18 december 2009 06:50

Lever i ett förhållande..men känns som ja är själv...

Ja berättar alltid allt, men du lyssnar inte..

Allt me dottern får ja ta hand om, allt me hundarna får ja ta hand om, de mesta i hemmet..

Jag orkar snart inge mer..

Ja vill köpa massa julklappar, de vill inte du..du tycker de är onödigt...

Du är inte alls samma person som ja gifte mej me =(


Du pratar knappt me mig, när ja säger nåt till dej låter du bara besvärad...

Jag får inte säga vad jag tycker o tänker..

Måste försöka bearbeta mej själv, annars orkar jag inte...


Jag behöver ha skor, men inget du lyssnar på...däremot köper du öl o sånt som du vill..

O hittar du nåt du vill ha så beställer du de..vad är skillnaden mellan dej o mej???

Ja berättade för dej vilket helvete ja haft innan...du förstod mej då..men inte nu..nu utnyttjas de bara..

Jag säger att ja har värk o du säger bara att ja känner efter..Du visste att ja har Borderline o Fibromyalgi, men nu låtsas du som om du inte vet de..


Jag har ett rent helvete me de!!! Ja orkar snart inge mer...

Gråter varje dag...

Av Ingela - 17 december 2009 18:41

Saknar er i Uddevalla nåt så enormt mycke....

Haft de jobbigt nu på slutet..ja hoppas de blir bättre snart för ja orkar inte ha de så...



Av Ingela - 15 december 2009 20:18

Ja idag tog ja upp att ja inte vill att dottern ska va me om massa fylla under  jul..blev bara total tystnad..hur ska man tolka de?????

du pratar ju inte me mig....

✩Presentation✩


Missoktober´s - Tankar Om Livet o Allt Därtill...^^

✩Omröstning✩

Vilken typ av husdjur har du?
 Hund
 Katt
 Kanin
 Marsvin
 Annat Djur
 Inget

Fråga mig

0 besvarade frågor

✩Kalender✩

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

★Tidigare år★

★Sök i bloggen★

★Senaste inläggen★

❀Kategorier❀

❀Arkiv❀

❀Länkar❀

✿RSS✿

✿Besöksstatistik✿

✿Gästbok✿


Ovido - Quiz & Flashcards