★This Is My Life★

Alla inlägg under maj 2010

Av Ingela - 29 maj 2010 08:07

Igår åkte älskade dottern till sin pappa, innan gick hon på marknad med en klasskamrat o hade jättekul :D


Jag blev själv med vovvarna :D,,ska idag bleka ner håret igen o ha i lite röd färg :D


Ska strax ta morgonpromenad med dom..


Senare blir de lite marknad oxå..ska köpa strumpor, munkar o marknadsnougat..


Älsklingen kommer hem senare i eftermiddag..har faktiskr varit riktigt skönt att inte gjort nånting..jag behöver sånt..

Av Ingela - 28 maj 2010 08:03

Ännu en fredag här :D O solen sprutskiner!!!! UNDERBART!!!:D Hoppas ni får en bra helg!

Av Ingela - 25 maj 2010 06:45

Snart är detta skolår slut..dottern ska då upp i 5:an..snacka om att de går fort..man hänger knappt me ju..

Har funderat mer på nya tatueringar..planerar inför hösten..vill ha mera :D

Saras namn SKA in nånstans..finns ingen mer underbarare vän än henne, så hon ska få en speciell plats :D, dessutom har hon en speciell plats i mitt hjärta!!

Delfiner kan de nog bli..ja..kollar ut nåt o sen blir de nåt :D brukar kunna bli bra :D

Tar gärna med mig nån..alltid gött me sällskap =)

Av Ingela - 20 maj 2010 21:45

ÄNTLIGEN har ja gjort mina 3 efterlängtade tatueringar :D

Bilderna kommer här =)



 

Vänster arm

På skuldran    Vänster handled

Av Ingela - 20 maj 2010 07:50

Jihuuuu..ÄNTLIGEN dags igen :D

Idag efter kl.16.30 ska ja iväg o få känna på smärta..2 el 3 st blir de idag.. Me like!!!! :D


Bilder kommer senare :D

Av Ingela - 18 maj 2010 08:36

    

Björkarna börjar bli riktigt gröna :D



Nu börjar man känna att sommaren äntligen är här!!!

Nu behöver man inte vara påpälsad med massa kläder..

Björkarna börjar bli gröna..Ja..sommarn e här!!!! :D



Snart är första veckan av instruktörsutbildningen avklarad oxå..ska göra ett kursupplägg till helgen..får se hur de går..;)

Men de känns bra att gå denna utbildning..Mycket bra information o goa vänner får man oxå =)



 


Riktigt grönt nu =)

Av Ingela - 3 maj 2010 06:55

Nu hoppas jag att våren är här på riktigt..Lite segt i år måste jag säga..Förra året var de redan sommar denna tiden på året..Men den som väntar på nåt gott...:D


Solen skiner idag, får se om stora vovven ska få ta sej ett bad idag..han älskar de :D


Tog långpromenad igårkväll..jätteskönt!! Älskar att gå på kvällarna o bara få slappna av..



På lördag börjar instruktörsutbildningen..hoppas jag klarar de bara..kommer vara upptagen varje helg i maj nu..Men ska bli intressant :D

Här har bävern varit framme..:D Va mycke man hittar när man är ute..=)


 

Solnedgång efter promenaden =) 

  Inge is kvar på sjön längre...=)  Fint sken från solen..=)

Av Ingela - 1 maj 2010 10:23

  Så vackra underbara färger

Helt underbart


 

underbart vacker film     Vilken underbar o vacker film!! Jag satt som fängslad! Vackrare film har jag aldrig sett..o så mäktig den var!!

Awesome!!!! Älskar den filmen, helt klart den bästa jag sett på länge!!

✩Presentation✩


Missoktober´s - Tankar Om Livet o Allt Därtill...^^

✩Omröstning✩

Vilken typ av husdjur har du?
 Hund
 Katt
 Kanin
 Marsvin
 Annat Djur
 Inget

Fråga mig

0 besvarade frågor

✩Kalender✩

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

★Tidigare år★

★Sök i bloggen★

★Senaste inläggen★

❀Kategorier❀

❀Arkiv❀

❀Länkar❀

✿RSS✿

✿Besöksstatistik✿

✿Gästbok✿


Ovido - Quiz & Flashcards