★This Is My Life★

Alla inlägg under augusti 2010

Av Ingela - 5 augusti 2010 14:30

Hela jag känns bara tom..

vad är det som händer?

håller jag på att gå in i väggen igen?

kör folk över mig?kommer inte ihåg när jag mådde så här sist..du som står mig nära, ska inte du stötta mig? istället gör du allt för att jag inte ska må bra..

trycker ner mig dagligen, tjafsar om vad jag handlar etc etc..

kan inte ens gå på lasse w, min största o enda favorit..klarar det inte med min ångest..vill men går inte..pga att du inte behagar följa med, ditt svar är bara: "jag har sett honom en gång de räcker"


Tack för det..inte mycket jag ber om o det jag ber om blir bara skit..


ÄLSKAR mina underbara vänner!!! Guld värda!!!!


Puss o kram på er!

✩Presentation✩


Missoktober´s - Tankar Om Livet o Allt Därtill...^^

✩Omröstning✩

Vilken typ av husdjur har du?
 Hund
 Katt
 Kanin
 Marsvin
 Annat Djur
 Inget

Fråga mig

0 besvarade frågor

✩Kalender✩

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

★Tidigare år★

★Sök i bloggen★

★Senaste inläggen★

❀Kategorier❀

❀Arkiv❀

❀Länkar❀

✿RSS✿

✿Besöksstatistik✿

✿Gästbok✿


Ovido - Quiz & Flashcards