★This Is My Life★

Alla inlägg den 9 juli 2009

Av Ingela - 9 juli 2009 07:55

Ojoj vilket regnväder vi hade igår.. o åskade gjorde de hela dagen..

Tror knappt ja sett så mycke regn komma innan..

Men de måste väl ner antar jag..

Skönt att åskan rensar ur luften lite grann, så kvavt så man kan knappt andas ute ju..

Så sånt behövs ibland..


Nej nu ska jag plocka ihop tvätt..


Älskar mina vänner!


Var rädd om era vänner! En dag kan dom vara borta!

Av Ingela - 9 juli 2009 07:50

Usch vad jag blir arg o irriterad när folk skriver att Michael va gjord 98% plast osv osv.. Hur kul är de för anhöriga att se??

Alla vet vi att han gjorde operationer, men ingen vet egentligen hur han mådde!

Jag är till 100% säker på att han mådde så fruktansvärt dåligt att andra styrde hans liv åt honom.

Så ska ingen behöva ha de!

Varför ska folk nedvärdera en människa så fort den är död??

Hur skulle folks anhöriga reagera om man gjorde så mot "dig"?

Jag vet att min anhöriga skulle ta väldigt illa upp..

Man gör bara inte så enligt mig!


Michael: En hel värld o nation saknar DIG, du var o kommer ALLTID att förbli kungen av pop! Hoppas du har de bättre nu!

R.I.P

✩Presentation✩


Missoktober´s - Tankar Om Livet o Allt Därtill...^^

✩Omröstning✩

Vilken typ av husdjur har du?
 Hund
 Katt
 Kanin
 Marsvin
 Annat Djur
 Inget

Fråga mig

0 besvarade frågor

✩Kalender✩

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

★Tidigare år★

★Sök i bloggen★

★Senaste inläggen★

❀Kategorier❀

❀Arkiv❀

❀Länkar❀

✿RSS✿

✿Besöksstatistik✿

✿Gästbok✿


Ovido - Quiz & Flashcards