★This Is My Life★

Alla inlägg under januari 2010

Av Ingela - 14 januari 2010 18:59

Trött på mitt liv nu..tappade en tand till inatt..vad är fel??? vem fan vill ha mig som vän osv osv?? ser ut som odjuret..

Den som inte vet hur de känns kan nog aldrig sätta sej in i situationen hur de känns rent psykiskt..enda ja gjort idag e bara att gråta..kan inte äta..vill bara tro att de är en dröm..men de e verklighet..jag vill inte ha de så..

Av Ingela - 13 januari 2010 22:36

 

Ännu denna onsdag till enda..dagar, veckor, månader o år går för fort fram..man hinner inte med längre..

Känner att ja har en hel del måsten att göra detta år, annars går allt åt helvete, alltid ska de va nåt..orkar inte vara människa snart..ja försöker o försöker, men känns som allt blir fel iaf..


För att byta ämne..oj va träden e vackra när de är snö på =) men vill iaf ha sommar o värme nu!=)

Av Ingela - 12 januari 2010 21:20

Gaaaaaaaaaaahhhhhh..hatar falska j-a idioter!!!!!

haha ja ställde en enkel fråga..du svarade o skickade mera. ansökte om vänskap, ja godkände, du frågade om du fick ringa, ja sa jag..har kvar allt så du kan ju inte neka =).

O nu fick jag ut för allt, för att Jag snokar!!?? Hallå tänk istället för att hacka..jag snokar inte, kanske ni men inte jag. Blanda in mig i saker ja inte har att göra med!!


Hahaha, ja e iaf starkare än va nån av er kommer bli :)

Av Ingela - 12 januari 2010 08:43

Jag har världens underbaraste familj!! Jag är så glad o lycklig över att få vara den jag är =). För att inte tala om mina helt underbara föräldrar    Dom gör allt för mej, Älskar dom så enormt mycke..Man inser inte sånt förrän man själv blivit vuxen o fått barn..då inser man hur mycke dom betyder..

Nej nu ska ja fundera ut nåt som vi ska fira på vår bröllopsdag ;)

Kryssning, weekend, hotellvistelse mm =)

Tankarna flödar fritt=)



Älsakr mina närmsta!!! Ni vet vilka ni är!! Ni kommer ALLTID stå mej nära PoK   

Av Ingela - 12 januari 2010 07:43

Trött på vintern nu...fördelen på vintern är att man kan fotografera riktigt vackra kort..får se om ja ska göra de=)

Idag fyller bästa vännens kompis dotter år..lilla tjejen börjar bli stor nu   

Ska ringa o prata me dom senare=)

Hade tid idag för cellprov..men de klart att dom ringde ju återbud..bara för att de känns riktigt viktigt för mej..men inte mycke att göra åt..


Funderar på vad ja o mannen ska göra på vår bröllopsdag    Lite funderingar finns redan =)

Av Ingela - 11 januari 2010 22:01

Fick min efterlängtade kamera idag =)

Nu blir det fotografering för fulla muggar ;)

Av Ingela - 11 januari 2010 07:51

Jaha ny vecka o så ska dottern ta andra dosen av "svinvaccinet"

Hoppas de går bättre idag än sist =)


För tillfället känner ja mej ganska nere igen..men ja ska ta mej upp!!!=)


Tänker på goa vännen som planerar sitt bröllop...åhh de är ju såå kul =)

Bröllop e de finaste som finns!


Saknar dom enormt mycke...




Älskar min familj över allt annat!!!!!

Av Ingela - 8 januari 2010 07:14

Jag är såå glad för eran skull!!!! Ni firade 1 år igår!!=)

Saknar er väldigt mycke tyvärr....

sist vi träffades ordentligt va ca 6 månader sen..vid bröllopet..fan va ja är glad att du va tärna!!!!:D:D:D:D ångrar inte en sekund!


Har når vänner, men du betyder mer än andra, o de kommer du alltid att göra..så e de bara..

Du står mej närmast..


✩Presentation✩


Missoktober´s - Tankar Om Livet o Allt Därtill...^^

✩Omröstning✩

Vilken typ av husdjur har du?
 Hund
 Katt
 Kanin
 Marsvin
 Annat Djur
 Inget

Fråga mig

0 besvarade frågor

✩Kalender✩

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

★Tidigare år★

★Sök i bloggen★

★Senaste inläggen★

❀Kategorier❀

❀Arkiv❀

❀Länkar❀

✿RSS✿

✿Besöksstatistik✿

✿Gästbok✿


Ovido - Quiz & Flashcards