★This Is My Life★

Alla inlägg den 18 januari 2010

Av Ingela - 18 januari 2010 07:26

Ännu en ny vecka..f-n va veckorna går fort..ett halvår så är de midsommar..sen vänder de o blir mörkare igen..

Satt o kollade på Riga-kryssningar igår, vi ska åka på vår bröllopsdag!=) Ska bli såå kul att göra nåt!=)

Ska boka nu när vi får pengar..Kan vara fullt annars..Ja menar de e ju iaf midsommar vi ska åka..

Tallin var redan fullbokat..Så gäller att vara ute i tid..


Angående tatueringar tycker jag man ska ta reda på om den som tatuerar är bra..man e ju iaf märkt för livet..Jag skulle ALDRIG våga riskera nåt..


Nu börjar alla fritidsaktiviteter oxå..full fart igen...


F-n vad ja vill tatuera mej snart..dotterns namn o födelsedatum ska jag ha..ska även tatuera in Daugava sen..den skivan har varit me o ändrat mitt liv!

Funderar även på om ja ska tatuera in namnet S..a..du vet vem du e..bara för att du e världens underbaraste vän!!!!

Ska även ha nån slingerväxt av nåt slag som går från benen o uppåt..typ lotus-blomma..eller liknande..


Nähe..dags att försöka få upp dottern..Inte de lättaste kan jag säga..



Älskar min familj o mina vänner!!!

✩Presentation✩


Missoktober´s - Tankar Om Livet o Allt Därtill...^^

✩Omröstning✩

Vilken typ av husdjur har du?
 Hund
 Katt
 Kanin
 Marsvin
 Annat Djur
 Inget

Fråga mig

0 besvarade frågor

✩Kalender✩

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

★Tidigare år★

★Sök i bloggen★

★Senaste inläggen★

❀Kategorier❀

❀Arkiv❀

❀Länkar❀

✿RSS✿

✿Besöksstatistik✿

✿Gästbok✿


Ovido - Quiz & Flashcards