★This Is My Life★

Alla inlägg under januari 2009

Av Ingela - 12 januari 2009 23:29

Så här tycker jag =)


 Årets svenska kvinnliga artist:

Miss Li


Årets svenska manliga artist:

Lars Winnerbäck


Årets svenska grupp:

Takida

In Flames


 Årets svenska nykomling:

Markus Krunegård


 Årets svenska låt:

Kent: Håll Ditt Huvud Högt


Årets svenska album:

Kent: Box 1991-2008


Årets svenska live-akt:

Lars Winnerbäck (Ingen Tvekan)


Årets utländska artist:

Duffy


Årets utländska grupp:

Metallica


Årets utländska låt:

Duffy: Mercy

 

Årets utländska album:

Metallica

AC/DC


Lifetime Achievement:

Ulf Lundell

Thåström


Rockbjörnens MySpace-pris:

Ingen aning..


Så ser min lista ut =)


Av Ingela - 12 januari 2009 23:16

 Ja jag vet inte vad ja ska säga mer än att de e så hemskt!!!

Att sånt ens får hända i dagens samhälle..SJUKT!!!

Gå in på denna länk o läs..

funderingar-om-livets-orattvisor-och-gladjeam.



http://tisstell.blog g.se/index.html
Av Ingela - 12 januari 2009 08:54

Jaha ny dag o nya tag sägs de.. hur många ggr får man egentlien nya tag??

En fråga ja ställt mig många ggr...Finns de svar på den frågan??

Idag fyller "svägerskans" dotter år :D tiden går så fort så..tycker inte de va längesen vi satt o tittade på idol, då när Daniel Lindström vann, våran favorit då =)

 

Känner mig trött o sliten idag, hörru "svägerskan" de e åldern som tar ut sin rätt :P

 

 Nu ska ja ta nåt att äta..=)

 

Älskar mina vänner!

Av Ingela - 11 januari 2009 13:51

Skulle bara vilja sova idag..sova bort den jävla värken..

så j-a jobbigt me värk ju..


nu ska ja bara ta de lugnt..

Av Ingela - 11 januari 2009 13:36

ALLA håll ögon och öron öppna och kontakta 0736363099 / 0736138840 eller polisen om ni vet, hört, sett eller nånting från JIMMY BÄCKMAN sen den 21/11

Han sågs senast på solo (grand) ca kl 01. Han har inte hörts av sen dess och är nu efterlyst av polisen under rubriken "Människorov"

Jimmy Bäckman är 22 år gammal, 185 centimeter lång och har smal kroppsbyggnad.

Han har långt ljust hår och var vid försvinnandet iklädd blåa stuprörs-jeans, en svart skinnjacka, nitbälte och skor av märket converse.
 









Läste aftonbladet idag o föräldrarna ber..snälla hör av er ni som kan ha sett honom..polisen tror att de kan vara mellan 7-10 mils radie från ludvika..     

 



  • http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4159532.ab
Av Ingela - 11 januari 2009 10:45

Klart att du inte tjatade på mig, klart att man pratar när man e nervös ju =)

de gör väl alla =) hade ja oxå gjort ju..=)

Jag e såå glad för din skull att de gick vägen denna gång =)

Jag vet precis hur du känner dig =) känner mig fortfarande lika nykär som ja gjorde när ja träffade min underbara älskling =)=)

Jag ska försöka ta reda på receptet :D


Fan så kul de va att träffa dej igen, har saknat dej såå jävla mycke så de anar du inte :(

Hoppas vi kan få samma kontakt som innan nu =)


Love u, för alltid ;)


Kram på er my friends

Av Ingela - 11 januari 2009 10:38

Ett måste att se den, så sjukt bra..men ja gillar alla dom filmerna..

Dock tomt o konstigt utan



Johanna Sällstöm F:30:e December 1974 D:13:e Februari 2007

- Som Dottern Linda Wallander   :(:(


Även tomt utan Ola Rapace

- Som Stefan Lindman Som tog livet av sig i Wallander-Hemligheten


Men ändå fortfarande väldigt bra!!!

Klart sevärd!!!!



Av Ingela - 10 januari 2009 10:54

Ikväll ska ja o älsklingen på bio... nya Wallander =)

Ska bli skönt att få göra nå annat, o lillebror ska vara barnvakt..=)




✩Presentation✩


Missoktober´s - Tankar Om Livet o Allt Därtill...^^

✩Omröstning✩

Vilken typ av husdjur har du?
 Hund
 Katt
 Kanin
 Marsvin
 Annat Djur
 Inget

Fråga mig

0 besvarade frågor

✩Kalender✩

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

★Tidigare år★

★Sök i bloggen★

★Senaste inläggen★

❀Kategorier❀

❀Arkiv❀

❀Länkar❀

✿RSS✿

✿Besöksstatistik✿

✿Gästbok✿


Ovido - Quiz & Flashcards