★This Is My Life★

Alla inlägg den 13 januari 2009

Av Ingela - 13 januari 2009 20:55

Ikväll börjar andra avenyn igen..ett tag sen sist, ska bli skoj att titta ikväll..

Önskar er en underbar kväll!!!

Av Ingela - 13 januari 2009 20:35

Dom bara hattar mig fram o tillbaka, får d gå till så??

Ingen meddelar mig o säger va som händer o sker..Men behöver jag medicin så är ingen skyldig att ge mig nåt..????

Går ja till akuten så säger dom bara att de inte är nåt akut..

jag har fibromyalgi, jag får väldigt ont utan min medicin..har varit utan sen före jul nu pga att ingen har "skyldighet" att hjälpa mig.. vad ska man göra??

Håller på att bli helt knäckt ju..


Men dom får väl hålla på som dom vill, dom e ju myndigheter, en annan e ju inte värd nåt i deras ögon..

Av Ingela - 13 januari 2009 09:16

Fick tid idag på morronen :P

Dottern kom hem igår, lerig från topp till tå..mindre kul då..men barn e barn..men önska ist att de va snö ute..blir inte lika mycke tvätt då..

Ska ta o springa ner nu o hålla tummarna att de hinner bli torrt..Såå riktigt dåliga torkmöjligheter här..

roligare att tvätta när man vet att man får allt torrt..


men skönt iaf när allt e klart =)


Ha de bra mina underbara vänner!!=)

Av Ingela - 13 januari 2009 09:11

sätt dej ner o tänk igenom hur mycke du går igenom per dag..

här är bara ett axplock..

*Tvättar

*Lagar Mat

*Kanske skala potatis

*Diska

*Städa

*Vattna blommor

*Bädda Rent

*Tvätta Fönster

mm  mm


Det finns ju mycke mer man gör oxå..detta var bara ett exempel..

Tål att tänkas på..

Av Ingela - 13 januari 2009 08:02

Så sitter man här trött o så vid datorn igen..

Idag väntar nya möjligheter, hinder, glädjeämnen mm, allt blandat..

Man vet aldrig vad som har att vänta..vad som händer runt hörnet..


Älsklingen sover fortfarande..somnade sent igår..


Nu ska min älskade dotter till skolan..

Snacka om att tiden går fort när dom en gång börjat i lekis..man hinner inte med ju..


Kram kram på er

✩Presentation✩


Missoktober´s - Tankar Om Livet o Allt Därtill...^^

✩Omröstning✩

Vilken typ av husdjur har du?
 Hund
 Katt
 Kanin
 Marsvin
 Annat Djur
 Inget

Fråga mig

0 besvarade frågor

✩Kalender✩

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

★Tidigare år★

★Sök i bloggen★

★Senaste inläggen★

❀Kategorier❀

❀Arkiv❀

❀Länkar❀

✿RSS✿

✿Besöksstatistik✿

✿Gästbok✿


Ovido - Quiz & Flashcards