★This Is My Life★

Alla inlägg den 21 oktober 2009

Av Ingela - 21 oktober 2009 18:00

Såå tom i huvudet..o ont...

Mycke nu...ja kommer få ut för allt i slutändan..känner de på mig...

men men..ja e van...

hoppas på fängelse..såna som gjort nå sånt e inte värda nåt i mina ögon!!

man går för helvete inte på barn!!!!!!!




Älskar mina vänner, rädd om er!! <3

Av Ingela - 21 oktober 2009 07:37

Ska till försäkringskassan idag.. dom ska väl försöka ta bort dom få pengar ja har...:(

Varför gå på alla svaga????

Varför ska vi ALLTID drabbas????

Vi mår inte bra innan, o så ska vi bli ifrågasätta om hur vi egentligen mår???? HALLÅ!!!!

Snacka om att inte bli betrodda...vem ska orka me detta samhälle..??? ja orkar snart inge mer... så less på de mesta nu...

Idas farbror som e anmäld nu tror ja kommer hota min dotter..hon ska dit på fredag...

Man vet aldrig va dom kan göra...


Är riktigt nere nu...va ska ja göra????

Ja försöker o försöker men till ingen nytta...



Less på de mesta...

✩Presentation✩


Missoktober´s - Tankar Om Livet o Allt Därtill...^^

✩Omröstning✩

Vilken typ av husdjur har du?
 Hund
 Katt
 Kanin
 Marsvin
 Annat Djur
 Inget

Fråga mig

0 besvarade frågor

✩Kalender✩

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

★Tidigare år★

★Sök i bloggen★

★Senaste inläggen★

❀Kategorier❀

❀Arkiv❀

❀Länkar❀

✿RSS✿

✿Besöksstatistik✿

✿Gästbok✿


Ovido - Quiz & Flashcards