★This Is My Life★

Alla inlägg den 18 november 2009

Av Ingela - 18 november 2009 08:27

Spritar lägenheten flera ggr/dag...

Går magsjuka o svinflunsa överallt..vi har klarat oss=)

Bara sprita vidare..

Ska egentligen på möte idag, men hoppar de, har ej sovit inatt o behöver verkligen ta igen de..

Synd bara att dom inte har förståelse utan bara blir arg på mej..

Men är dom sjuka så ska man bara anpassa sej..en annan får ALDRIG vara sjuk...

Usch jobbigt att ha me dom att göra...



Av Ingela - 18 november 2009 07:45

 

Alltid gott att börja morgonen med en sån mugg=)

Tänker på Gumman idag!

Hoppas allt går bra.

Usch kände mej inte alls trevlig när vi pratade igår =(

Känner mej väldigt nere, men håller de inom mej så ingen ska se..

Såå rädd att visa hur jag mår..ingen som vet egentligen hur jag mår..

Ringde tandläkaren igår, ojoj et riktigt stort steg för mig!! *stolt över mej själv*


Nej nu försöka få iväg lilla älsklingen till skolan <3<3<3<3

Jag önskar ni förstod hur jag mår.....



✩Presentation✩


Missoktober´s - Tankar Om Livet o Allt Därtill...^^

✩Omröstning✩

Vilken typ av husdjur har du?
 Hund
 Katt
 Kanin
 Marsvin
 Annat Djur
 Inget

Fråga mig

0 besvarade frågor

✩Kalender✩

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

★Tidigare år★

★Sök i bloggen★

★Senaste inläggen★

❀Kategorier❀

❀Arkiv❀

❀Länkar❀

✿RSS✿

✿Besöksstatistik✿

✿Gästbok✿


Ovido - Quiz & Flashcards