★This Is My Life★

Alla inlägg den 5 mars 2009

Av Ingela - 5 mars 2009 20:47

Haha ja va säger man..ett gott skratt får man iaf..

Dom kan verkligen inte köra, man tror dom ska lära sej..men inte då..vissa blir nästan sämre, att ens såna fått körkort, de kan inte ja fatta..

Av Ingela - 5 mars 2009 19:38

Eller har dom inte de??

Varför gå in på min sida o klanka ner på de ja skriver??

man kan vara trevlig mot alla..jag letar inte efter bloggar som ja kan klaga på..då är de nå fel enligt mig..

Alltid kul att folk kommenterar =) men skriv inte håll käften åt mig..

Hoppas ni får en bra kväll..


Kram

Av Ingela - 5 mars 2009 18:36

Ja jag har alltid tyckt om Janis Joplin o tycker då SJÄLVKLART om Caroline Af Ugglas =)

Hon är speciell, men för mig en riktigt begåvad artist =)

Diggar hennes melodifestivallåt =)=)






Snälla, snälla, snälla, snälla.
Jag ber dig snälla, snälla, snälla, snälla
stanna kvar hos mig för jag behöver ju dig.

Ja alltså snälla, snälla, snälla, snälla.
Jag lyssnar snälla, snälla, snälla
Ja, jag vet att det är lågt att be
men jag skiter i det.

Ja, för igår när du gick
i sista blicken som jag fick
Jag kunde se.
Ja, jag kunde se.
Jag såg du var på väg
till en annan kvinna
bort från mig.

Så snälla, snälla, snälla, snälla.
Jag ber dig snälla låt mig inte sitta
näh, sitta ensam här.
Ja, medans du är där.

Så snälla hjälp mig fatta hjälp mig att förstå.
Ja, vad har jag gjort för fel som har fått dig att gå?
Ja, för det är väl så.

Åh jag hatar, ja, att jag vet
ja, jag vet
ja, jag vet du kommer ge
allt du gav, ja, allt du gav till mig
allt det utgör vi
till en annan kvinna
och inte till mig.





"caroline Af Ugglas"

Av Ingela - 5 mars 2009 18:33

Åhh..nu har han åkt igen :(

så j-a tomt utan honom..

Hoppas allt kommer gå bra för honom..

Han gör mig såå lycklig, trodde aldrig man kunde vara så här lycklig!

Åhh vad jag älskar honom!!!!



Jag är nog världens lyckligaste tjej som har fått honom =)

Ska snart börja prova kläder inför bröllopet..åhh de ska bli så underbart!!!


Puzz o kram mina underbara vänner!!  <3

Av Ingela - 5 mars 2009 18:30

Den här säger en hel del om mig..om andra me kan ja tro..

När ja e riktigt deppig..tänk om folk kunde förstå hur man mår när man mår dåligt psykiskt..

Jag skulle ALDRIG ta mitt liv, jag har min familj nu, lever för dom!!!!! <3<3<3

Denna låt finns att lyssna på, fick den av en "kompis"..vi har samma sjukdom..

kommentera gärna..







Jag vaknar av solsken jag ser inga moln,
letar upp mina flaskor ska dränka min sorg.
Vill aldrig snacka för jag aldrig är särskilt pratglad,
så under kudden tar jag fram mina rakblad.
Jag skär mig på handleden och blodet bara rinner,
det är så skönt av känslan att man försvinner.
Sakta men säkert börja mina ögon domna bort,
snart ska jag njuta av att vara borta för gott.
Dom sparkar upp dörren och tar mina rakblad,
förstör mitt liv så dom lägger mig i ett badkar.
Längtar så mycket efter att lämna denna värld,
att bara lida för alltid, kan inte leva så här.
En evig depression som aldrig kommer att lämna mig,
undrar egentligen vad som kommer att hända mig.
Lever för att se, allt blod som börjar rinna,
jag gör det ju för njutning, ej för att försvinna.



Låt mig va! Jag vill inte leva.
Låt mig va! Jag orkar inte mera.
Vill bara ha kniven till vän, blod o tankar
Så jag kan få ordning på mina självmordstankar.


Självmordstankar, jag vill få er att fungera,
jag vill inte leva, jag orkar inte mera.
Ligger vaken i timmar o jag saknar sömn,
varje natt så röker jag en cigg i mitt vardagsrum.
Tanken dyker upp i mitt huvud hela tiden,
att vara deppig, jag kan inte leva det här livet.
Ett obetydligt liv o vad tänker ni?
skicka upp mig till himmelen där jag äntligen kan va fri.
Lova nu o gör det om ni nu är mina vänner,
ni ha fan ingen aning om vad jag känner.
Se mitt blod rinna och låta det gå,
bara vara glad och känna mig blå.
Utan luft ska jag resa till den himmelens grå,
känner lyckan inom mig, är så lycklig så.
Dom försöker rädda mig, men jag bärs ut på bår,
säger hej till Självmordstankar, till mina vänner: Hej då.


Låt mig va! Jag vill inte leva.
Låt mig va! Jag orkar inte mera.
Vill bara ha kniven till vän, blod o tankar
Så jag kan få ordning på mina självmordstankar.


Jag känner lyckan, jag är i himlen,
bli så glad att jag fäller en tår på kinden.
Självmordstankar, äntligen får vi känna fröjd,
leva som vi vill här uppe på himelens höjd.
Känns så skönt att ej längre vara nerstämd,
härjar fritt o inte vara en fel vän.
Jag vaknar upp av en konstig dröm,
känner mig likadan, jag får inte nån sömn.
Jag saknar mina vänner, jag känner mig ensam,
Leva olyckligt, hur kunde det hända.
Varför gjorde jag så? Nu kan jag ej återvända,
jag lider lika mycket nu, jag saknar er där hemma.
Titta ner från molnen jag ser er gråta,
jag ångrar allt o jag vill bara åka.
Ni fick ingen chans mot mig att säga farväl,
jag älskar er jag ville bara er väl.
Varje gång jag tittar ner så blir saknaden mer,
här uppe så ska jag föralltid att vaka över er.


Låt mig va! Jag vill inte leva.
Låt mig va! Jag orkar inte mera.
Vill bara ha kniven till vän, blod o tankar
Så jag kan få ordning på mina självmordstankar.

Låt mig va. bara låt mig va..

Självmordstankar..




"matador"

✩Presentation✩


Missoktober´s - Tankar Om Livet o Allt Därtill...^^

✩Omröstning✩

Vilken typ av husdjur har du?
 Hund
 Katt
 Kanin
 Marsvin
 Annat Djur
 Inget

Fråga mig

0 besvarade frågor

✩Kalender✩

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

★Tidigare år★

★Sök i bloggen★

★Senaste inläggen★

❀Kategorier❀

❀Arkiv❀

❀Länkar❀

✿RSS✿

✿Besöksstatistik✿

✿Gästbok✿


Ovido - Quiz & Flashcards