★This Is My Life★

Alla inlägg den 17 augusti 2009

Av Ingela - 17 augusti 2009 09:32

Jag hade så fruktansvärt svårt att välja tärnor till bröllopet..

Hade bara velat haft 2, nu efteråt ångrar ja mig..varav 2 av tänorna knappt hör av sej till mig alls efter bröllopet..betyder man inte mer???

men ja ska komma ihåg de..

De är tacken de..

Blir behandlad som luft..

Men men..

O de är inte du gumman!!


Usch känner mig riktigt besviken faktiskt..hon har inte hört av sej en gång efter bröllopet..bara ja som hört av mig..plus att hon bara stack..hon har sagt innan att ja va bästa vännen..j-a bullshit säger ja..är man borta i 3 veckor så nog fan hör man av sej till sina vänner..eller har jag fel???


Mina vänner är jag rädd om..men är ja inte värd mer i hennes ögon så ska ja inte lägga ner mer tid på henne heller..


ÄLSKAR MINA VÄNNER!!!

✩Presentation✩


Missoktober´s - Tankar Om Livet o Allt Därtill...^^

✩Omröstning✩

Vilken typ av husdjur har du?
 Hund
 Katt
 Kanin
 Marsvin
 Annat Djur
 Inget

Fråga mig

0 besvarade frågor

✩Kalender✩

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

★Tidigare år★

★Sök i bloggen★

★Senaste inläggen★

❀Kategorier❀

❀Arkiv❀

❀Länkar❀

✿RSS✿

✿Besöksstatistik✿

✿Gästbok✿


Ovido - Quiz & Flashcards