★This Is My Life★

Alla inlägg den 17 juni 2010

Av Ingela - 17 juni 2010 22:53

Jag saknar dej min underbare vän!

Vi måste träffas snart så tjejerna får leka av sej lite oxå ;)

Lovar att ja ska tatuera in ditt namn nånstans ;), oavsett vad som händer så har du en plats i mitt hjärta! Bättre vän kan man inte ha!!!

Av Ingela - 17 juni 2010 22:46

På Lördag firar vi 1 årig bröllopsdag!

Vi ska till Ikea o handla lite, sen käka gott!! :D

Hund o barnvakt har vi hela dan!! =)





 

Av Ingela - 17 juni 2010 05:19

Jaha idag är det dags för tandläkarbesök..delade känslor där..

Jag har ju bra pris iaf..

Men känns som de finns en del att jobba på o jag kan ju lova att det ej kommer att gå problemfritt..

Men jag hoppas på att slippa ha den fruktansvärda tandvärken =( Orkar inte ha den mera..


Solen skiner o de e underbart väder (än så länge iaf;))


Granntjejen o dottern va till sjön igår o solade :D Måste bli så pass bra att jag oxå kan följa med,,så j-a less på att alltid ha värk, o ångest osv..jag blir så förhindrad att göra saker..


Vill gadda mig igen oxå..SNART!!!!

Vill bla ha på benet..får dock se vad de kan bli =)


Nej nu försöka vila lite innan man ska åka..


ÄLSKAR ALLA MINA GOA VÄNNER!!!

✩Presentation✩


Missoktober´s - Tankar Om Livet o Allt Därtill...^^

✩Omröstning✩

Vilken typ av husdjur har du?
 Hund
 Katt
 Kanin
 Marsvin
 Annat Djur
 Inget

Fråga mig

0 besvarade frågor

✩Kalender✩

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

★Tidigare år★

★Sök i bloggen★

★Senaste inläggen★

❀Kategorier❀

❀Arkiv❀

❀Länkar❀

✿RSS✿

✿Besöksstatistik✿

✿Gästbok✿


Ovido - Quiz & Flashcards