★This Is My Life★

Alla inlägg den 5 januari 2011

Av Ingela - 5 januari 2011 08:00

Så...nu har de kommit massa snö igen..gör mig inget.. Tråkigt bara att man ska må så dåligt o vara så j-a trött.. ingen höjdare.. Men glad iaf att jag äntligen är rödhårig..känner riktigt att det är JAG =)Känner att jag vuxit en del i hundförarrollen oxå.. nu kan jag släppa min pojke dagligen..de känns riktigt bra =)Känner dock att jag behöver unna mig nåt snart.. nån typ av semester..nu känner ja mig bara som nån robbot som bara "är". Vi går mot ljusare tider igen, men för tillfället är de ingen större glädje i mitt liv..Ska ta tag i instruktörsutbildningen igen så jag känner att jag gör nåt..såå intressant kan jag lova =). Jobba med hundar framöver =)Förövrigt städade älskade dottern o jag bort julen igår..riktigt gött att ha det gjort =).Detta året kommer jag även gallra o rannsaka mina sk vänner..trött på alla falska o alla som bara hör av sig om de är nåt men inte annars..Kommer även bli en del nya gaddningar! Me like!! =)Ha de gott.. puss på er!

✩Presentation✩


Missoktober´s - Tankar Om Livet o Allt Därtill...^^

✩Omröstning✩

Vilken typ av husdjur har du?
 Hund
 Katt
 Kanin
 Marsvin
 Annat Djur
 Inget

Fråga mig

0 besvarade frågor

✩Kalender✩

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

★Tidigare år★

★Sök i bloggen★

★Senaste inläggen★

❀Kategorier❀

❀Arkiv❀

❀Länkar❀

✿RSS✿

✿Besöksstatistik✿

✿Gästbok✿


Ovido - Quiz & Flashcards