★This Is My Life★

Alla inlägg under mars 2009

Av Ingela - 21 mars 2009 09:45

Fan asså ja bara fastnar för den mer o mer kan ja säga =) hon e grym Ugglas!!!!






Snälla, snälla, snälla, snälla.
Jag ber dig snälla, snälla, snälla, snälla
stanna kvar hos mig för jag behöver ju dig.

Ja alltså snälla, snälla, snälla, snälla.
Jag lyssnar snälla, snälla, snälla
Ja, jag vet att det är lågt att be
men jag skiter i det.

Ja, för igår när du gick
i sista blicken som jag fick
Jag kunde se.
Ja, jag kunde se.
Jag såg du var på väg
till en annan kvinna
bort från mig.

Så snälla, snälla, snälla, snälla.
Jag ber dig snälla låt mig inte sitta
näh, sitta ensam här.
Ja, medans du är där.

Så snälla hjälp mig fatta hjälp mig att förstå.
Ja, vad har jag gjort för fel som har fått dig att gå?
Ja, för det är väl så.

Åh jag hatar, ja, att jag vet
ja, jag vet
ja, jag vet du kommer ge
allt du gav, ja, allt du gav till mig
allt det utgör vi
till en annan kvinna
och inte till mig.





"Caroline Af Ugglas"

Av Ingela - 20 mars 2009 08:26

Idag kom mensen.. med buller o bång kan ja meddela..

Nästan sängliggandes.. =(

Så falskt alarm.. som ja trodde...

Av Ingela - 19 mars 2009 12:05

Jaha 3 dagar sen..får se va de innebär..


Åhh såå underbart härligt väder idag!!! Älskar solen..snart är de varmare..o snart är de bröllop =)

Börjar bli nervös nu kan ja säga.. =)

Av Ingela - 18 mars 2009 15:50

Jaha..ja har mensvärk utan mens..

bara vänta till den kommer nu..eller?

Av Ingela - 18 mars 2009 08:21

Ajaj..har värk i HELA kroppen idag..de e nu fibron visar sej :(

Jättejobbigt, men känner att man lever..skulle haft min mens i förrgår..har inte kommit än..men den hinner ju komma än..men vi får väl se..kan alltid hoppas att de nån gång blir som vi vill =)


Underbart med VÅR ute!!Underbara dagar!! Får vårkänslor ju =)

JIIIIPPPPPIIIIIIII!!!!!!!!=)


Puss o kram o nyp i stjärten på er ;)

Av Ingela - 16 mars 2009 16:53

ja idag va hon hemma från skolan..hon mår inte alls bra :(

har knappt sovit inatt..hon sover nu medan ja bloggar..me andra ord..hon mår INTE bra..

min lilla älskling får lov att bli friska snart =)

Av Ingela - 16 mars 2009 16:50

ja jag vet inte va ja ska säga..

vet ej om vi klarar detta..såå jobbigt nu..

fick klänningen ja verkligen ville ha idag..trodde inte ja skulle få den tack vare att ja ej fått mail eller nåt om den..'

men fick avin idag..men har inte råd att hämta ut den :(:(

va ska man göra..?? såå trött på detta nu..så j-a deppig..orkeslös..orkar snart inge mer..



Av Ingela - 15 mars 2009 12:07

Har ej skrivit på ett tag nu..men nu skriver jag =)

Underbart väder idag..10 grader varmt =), vårkänslorna börjar komma =).

Imorrn ska ja till tandläkaren..Ja kan inte se ut som odjuret resten av mitt liv..känner mig så j-a  nere..ni som känner mig vet varför *gråter*

Men ska fixa till allt sånt.. jag ska se normal ut igen..blir knäckt av de här..kan inte leva så längre..

undra va de e för fel på mig????

Ska börja betala min brudklänning denna vecka =)..men är de verkligen den ja vill ha???

Jättesnällt att ja får ta på avbetalning, får antagligen inte de nån annanstans..

Ja mycke tankar som går nu...


Älskar mina vänner..

✩Presentation✩


Missoktober´s - Tankar Om Livet o Allt Därtill...^^

✩Omröstning✩

Vilken typ av husdjur har du?
 Hund
 Katt
 Kanin
 Marsvin
 Annat Djur
 Inget

Fråga mig

0 besvarade frågor

✩Kalender✩

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

★Tidigare år★

★Sök i bloggen★

★Senaste inläggen★

❀Kategorier❀

❀Arkiv❀

❀Länkar❀

✿RSS✿

✿Besöksstatistik✿

✿Gästbok✿


Ovido - Quiz & Flashcards