★This Is My Life★

Alla inlägg under augusti 2009

Av Ingela - 6 augusti 2009 07:15

..Ja till helgen ska dottern ÄNTLIGEN få sin efterlängtade cykel!!! =)

Känner bara ångest ja..Vi ska sova borta i helgen, ja mår så j-a pissdåligt så de finns inte..gråter o gråter o gråter i smyg när ingen ser..ja skäms för hur ja mår..

Vet att ja har massa krav på mig..orkar inte ha de, men har de iaf..

Känner mig bara mer o mer knäckt..


Jag älskar mina 2 älsklingar!!! Men kan ej rå för hur ja mår tyvärr..:(


Så trött på mig själv för tillfället..


Kram på er goa vänner!

Av Ingela - 3 augusti 2009 08:51

Åh vilken underbar dotter jag har!!!

Jag har haft sån fruktansvärd mensvärk under helgen, hon har diskat upp ALL disk, plockat undan o dammsugit hela lägenheten!!!

Hon är världens goaste underbaraste dotter!!!!

Inte alla 9-åringar som gör de!


Älskar min 2 älsklingar över allt annat!!!

Av Ingela - 2 augusti 2009 11:22

Underbart väder idag!!!

Älskade dotter vill till sjön men ja orkar inte..varför är ja en sån dålig mamma??

Stora älsklingen är ju inte hemma heller som kan följa med henne..

Det är piss att må så här..

Man orkar inte må så här nå länge..


Hoppas ni får en bra dag!

✩Presentation✩


Missoktober´s - Tankar Om Livet o Allt Därtill...^^

✩Omröstning✩

Vilken typ av husdjur har du?
 Hund
 Katt
 Kanin
 Marsvin
 Annat Djur
 Inget

Fråga mig

0 besvarade frågor

✩Kalender✩

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

★Tidigare år★

★Sök i bloggen★

★Senaste inläggen★

❀Kategorier❀

❀Arkiv❀

❀Länkar❀

✿RSS✿

✿Besöksstatistik✿

✿Gästbok✿


Ovido - Quiz & Flashcards