★This Is My Life★

Alla inlägg under oktober 2009

Av Ingela - 13 oktober 2009 08:41

Nu börjar kylan på att komma =(

Känns i hela kroppen, vill ha värmen då ja inte känner av lika mycke i kroppen då, just nu är de hemskt va ont de gör..ska ta o bädda ner mig för att orka me mig själv...

Värken tar knäcken på mig helt..har ej råd att åka utomlands heller..annars hade man ju kunnat gjort de nån vecka iaf i vinter, o slippa den förbannade j-a värken..men men..


Men man får stå ut me smärtan..


Är såå trött på vissa personer.. dom lägger sej i allt, tror att dom vet allt, tror att dom är så roliga...

Åhh va irriterad ja är på dom!!!!!

Skaffa er ett liv istället!!!


Nej nu nerbäddning som gäller...

Av Ingela - 12 oktober 2009 08:29

Jaha ännu en måndag här...

Mår som man förtjänar antar jag...

Var i kyrkan igår på Michael Jacksson mässa, helt underbart vackert!!!! Älskade dotter va med! <3


Förtjänar inte ja att vara lycklig??

Vad gör jag för fel??

Vill känna mig lika älskad som i början..Lika mycke värd som i början...


Som ja mår nu förtjänar ingen att må..


Mår så vidrigt dåligt.. Ångest varje dag, gråter varje dag o undrar va som är fel med mig...??

Du visste ju från början hur ja mår..du visste allt om mig o nu är de som att du inte vet nåt om mig helt plötsligt...Gråter


Jag älskar dej! Men vill att vi ska gå de bättre igen.. ja orkar inte ha de så här...


ÄLSKAR MIN FAMILJ!!! <3

Av Ingela - 7 oktober 2009 11:15

Ja ett tag sen ja bloggade av mig...

Har varit rättegång o grejer..men man lever iaf..

Saknar min Sara <3...undrar om vi nånsin kommer få tillbaka de vi en gång hade...


Mensvärken tar över allt just nu...f-n vilket helvete man har me den.. :S



Idag kommer madrssen från Ikea =), ÄNTLIGEN får vi göra klart i sovrummet!! Kommer bli såå bra!! =)


Var på Komet igår igen..så härligt att få komma hemifrån ibland..Ska börja med ormen..=) Hoppas de kommer gå bra =)


Sara: Vi går igenom de nån gång så kan vi testa på våra tjejer =)

Saknar dig såå mycke... Du är o kommer ALLTID vara vännen närmast hjärtat! <3..Även fast vi inte pratar osv så vet du allt iaf, o finns alltid där! Älskar dej! Såå Glad för eran skull nu!!! =)=)!!! Önskar er all lycka!!!!!! =)



Nej dags att börja göra saker här nu... =) Älskade dottern ska få dubbelsäng ;), hon är så glad!!



ÄLSKAR MIN FAMILJ ÖVER ALLT ANNAT PÅ DENNA JORD!!!!!!


✩Presentation✩


Missoktober´s - Tankar Om Livet o Allt Därtill...^^

✩Omröstning✩

Vilken typ av husdjur har du?
 Hund
 Katt
 Kanin
 Marsvin
 Annat Djur
 Inget

Fråga mig

0 besvarade frågor

✩Kalender✩

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

★Tidigare år★

★Sök i bloggen★

★Senaste inläggen★

❀Kategorier❀

❀Arkiv❀

❀Länkar❀

✿RSS✿

✿Besöksstatistik✿

✿Gästbok✿


Ovido - Quiz & Flashcards