★This Is My Life★

Alla inlägg under december 2008

Av Ingela - 5 december 2008 19:27

Idag har de bara varit en jobbig dag..sån dag man bara vill sova..

bara gråter..

skriver mer en annan dag

kram

Av Ingela - 3 december 2008 16:51


Älsklingen Fyller Snart..

Älskade dottern fyllde nyss..

Snart julafton..


Mycke tankar går till till den försvunna killen Jimmy Bäckman 22 år ludvika.. Tänker ofta på hans familj o vänner..


Varför kan inte bara alla få vara lyckliga..


Tänk om min dotter skulle försvinna jag skulle bli helt knäckt :(


Nu till annat..

Nu har vi fått lite snö iaf =) hoppas bara att den e kvar till jul, men som vanligt hinner den väl försvinna..

Vi har varit genomförkylda alla tre här, hosta, hesa o feber, men e på bättringsvägen nu =)

Hade tandvärk igår, sån där riktigt vidrig tandvärk, men hade tur så den va borta idag, läste nån huskur att rödlök skulle vara bra, o faktum e att de va bra =)


Tänker ofta på hur bra jag har de egentligen, ett år sen fick jag bara skit för allt jag gjorde, sa osv osv..

Nu är jag älskad för den jag är!

Jag är Såååå lycklig!!


Skulle vilja träffa min "svägerska" snart, saknar henne enormt mycke!! Läser ofta på tavlan jag fick av henne.. miss ju gumman!!! Fick den av henne i födelsedagspresent o den betyder mycke!


Nu ska jag göra nytta.

 Kram på er

✩Presentation✩


Missoktober´s - Tankar Om Livet o Allt Därtill...^^

✩Omröstning✩

Vilken typ av husdjur har du?
 Hund
 Katt
 Kanin
 Marsvin
 Annat Djur
 Inget

Fråga mig

0 besvarade frågor

✩Kalender✩

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

★Tidigare år★

★Sök i bloggen★

★Senaste inläggen★

❀Kategorier❀

❀Arkiv❀

❀Länkar❀

✿RSS✿

✿Besöksstatistik✿

✿Gästbok✿


Ovido - Quiz & Flashcards