★This Is My Life★

Alla inlägg under november 2009

Av Ingela - 20 november 2009 06:18

Hon väckte mej kl 05 i morse..hon hade ont i ryggen, stackaren =( hoppas verkligen inte hon ärvt all skit efter mej..

Jaha då va de fredag igen o helg=) UNDERBART!!!!=)

ja e såå fruktansvärt trött jämt så de kan vara skönt med helg =)


Fortfarande kluven om svinvaccinet???!!!!!

Nån som har nåt bra att komma med får gärna kliva fram=)

Annars lutar de nog åt att vi tar de..

Nej nu försöka vakna till liv..


ÄLSKAR MINA VÄNNER O FAMILJ!!! <3<3<3<3

Av Ingela - 19 november 2009 08:23

Vet inte längre vad ja ska göra...

vill bara försvinna, skulle va bäst för alla..ja e bara till besvär iaf..

varför fick ja ett liv??

ja e inte värd ett liv..

känner mej som luft...

har försökt men orkar inte mer..folk bara kör över mej..

försöker berätta hur jag mår, folk svarar bara, "nej då, du känner efter för mycke, du börjar bli gammal osv osv..!!!"

är ja inte värd mer än så???

kör över mej bara, en dag finns ja inte mer..

orkar inte ha ett sånt liv mer..

började mitt liv på nytt trodde jag, gjorde mej av me de som gjorde mej att må dåligt,,berättade helt va ja hade för problem o bekymmer..nu e allt bara som bortblåst...

varför??????


totalknäckt nu..bädda ner mej nu....

Av Ingela - 18 november 2009 08:27

Spritar lägenheten flera ggr/dag...

Går magsjuka o svinflunsa överallt..vi har klarat oss=)

Bara sprita vidare..

Ska egentligen på möte idag, men hoppar de, har ej sovit inatt o behöver verkligen ta igen de..

Synd bara att dom inte har förståelse utan bara blir arg på mej..

Men är dom sjuka så ska man bara anpassa sej..en annan får ALDRIG vara sjuk...

Usch jobbigt att ha me dom att göra...



Av Ingela - 18 november 2009 07:45

 

Alltid gott att börja morgonen med en sån mugg=)

Tänker på Gumman idag!

Hoppas allt går bra.

Usch kände mej inte alls trevlig när vi pratade igår =(

Känner mej väldigt nere, men håller de inom mej så ingen ska se..

Såå rädd att visa hur jag mår..ingen som vet egentligen hur jag mår..

Ringde tandläkaren igår, ojoj et riktigt stort steg för mig!! *stolt över mej själv*


Nej nu försöka få iväg lilla älsklingen till skolan <3<3<3<3

Jag önskar ni förstod hur jag mår.....



Av Ingela - 17 november 2009 07:40
Jag kan ha räknat sekunderna som gick
Mellan ljuset, och åskans dån
Jag kom på mig själv med att undra för ett ögonblick
Om du var på väg hit, eller härifrån
Det tysta ekot är av ett slag för sig
Det kommer ensamt, om det är nåt att ha
Vad du än gör ta inga råd från mig
Jag vet, de fungerar inge bra

Jag får liksom ingen ordning på mitt liv
Det kan va så förfärligt, det kan va så bra
Om nätterna har jag förskingrat så mycket förstånd
Det kanske var pundigt, det kanske var bra

Jag hörde din röst på en ödslig kyrkogård
Jag måste ha träffat, din frekvens
Diskanten var svagare, diktionen mindre hård
Det var som att tonen, var en väns
Det är lätt att se hur sjuk man en gång var
När såren läker, och regnet känns
Gör din tolkning, häll mig full med svar
Rita figurer, och dra en gräns

Jag får liksom ingen ordning på mitt liv
Det kan va så förfärligt, det kan va så bra
Om nätterna har jag förskingrat så mycket förstånd
Det kanske var pundigt, det kanske var bra

Jag får liksom ingen ordning på mitt liv
Det kan va så förfärligt, det kan va så bra
Om nätterna har jag förskingrat så mycket förstånd
Det kanske var pundigt, det kanske var bra

Jag kan ha glömt din vaksamhet, jag söker inte mer än sympati
[Eller jo det gör jag visst]
Inga kan ta fel på varann som vi

Jag får liksom ingen ordning på mitt liv
Det kan va så förfärligt, det kan va så bra
Om nätterna har jag förskingrat så mycket förstånd
Det kanske var pundigt, det kanske var bra

Jag får liksom ingen ordning på mitt liv
Det kan va så förfärligt, det kan va så bra
Om nätterna har jag förskingrat så mycket förstånd
Det kanske var pundigt, det kanske var bra





"Lars Winnerbäck"
Av Ingela - 13 november 2009 08:36

Eftersom alla andra dagar e otursdagar måste denna vara tur dagen då =)

Usch ska ta o bädda ner mig..inte alls pigg idag..mår som ett lass skit..=(

Orkar ingenting...allt e kaos...

Bara för att ja går hemma så ska ja orka allt..

Vet faktiskt inte hur folk tänker..jag går inte hemma för nöjes skull o att ja tycker de e kul..de har ju faktiskt sina orsaker till att ja e hemma..

Men kan inte folk ta mej för den ja e så har dom heller inget här att hämta..

Trött på att få skit, pallar inte de nå mer..

Tror att ja e starkare än vissa tror, annars inbillar ja mej bara,,,



Nej nu ner i sängen..

Ha de gött...

Love my family and friends!!! <3<3<3<3<3

Av Ingela - 11 november 2009 23:03

Jiiiiihhhuuuuuuuu Leksand vann över AIK ikväll!!:D:D:D:D

Såå underbart!!! ;)



http://www.dt.se/sport/article515544.ece

Av Ingela - 11 november 2009 23:01

Usch riktigt deppig nu igen..

Tycker inte om vinterhalvåret alls!!

De kommer ta knäcken på mig helt..

Tur att jag har en underbar familj!!!! <3<3<3<3<3<3


Älskar dom över allt annat!!

✩Presentation✩


Missoktober´s - Tankar Om Livet o Allt Därtill...^^

✩Omröstning✩

Vilken typ av husdjur har du?
 Hund
 Katt
 Kanin
 Marsvin
 Annat Djur
 Inget

Fråga mig

0 besvarade frågor

✩Kalender✩

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

★Tidigare år★

★Sök i bloggen★

★Senaste inläggen★

❀Kategorier❀

❀Arkiv❀

❀Länkar❀

✿RSS✿

✿Besöksstatistik✿

✿Gästbok✿


Ovido - Quiz & Flashcards