★This Is My Life★

Alla inlägg under november 2009

Av Ingela - 9 november 2009 19:00

Många tankar nu...

Ska man ta vaccinet eller inte???

Helt kluven i denna fråga..


Träffade min kontaktperson i trosdags..ärligt, hon e inte frisk på en ända fläck..Hon vill verkligen ha superkoll på mig, hon bryr sej inte om vad jag säger, säger ja att jag mår dåligt o så, så säger hon bara, men jag ser att du mår bra nu..jag får inte ha med mig nån på läkarbesöken, men den j-a kärringen ska minsann vara med..snacka om j-a dubbelmoral!!! o blablabla..j-a kärring!!!!!

Ska iaf få ackupunktur på torsdag.


Pratet om jul går för fullt här..hur vi ska fira osv..

Julafton ska vi till pappa som vanligt, men juldan ska vi till svärmor..men kan hon hålla sej nykter??? jag vill inte att min dotter ska va me om massa fylla, o jag klarar de inte heller..

Tror ej att hon klarar vara nykter..

Vad ska ja göra???


Av Ingela - 8 november 2009 09:25

Ska bjuda far på middag idag...fläskfilé o potatisgratäng=)

Åhh så hungrig ja blev nu =)

Mina 2 älsklingar ska iväg o bowla idag =)



ÄLSKAR MIN FAMILJ!!!!!

Av Ingela - 6 november 2009 23:34

Tyckte fel person åkte ur, tyckte Eddie skulle åka ur.. men men..

Av Ingela - 6 november 2009 07:37

I sagornas land blir grodan en prins.
I sagornas land får prinsen sin prinsessa.
I sagornas land besegras dom onda.
Men sagornas land är långt borta,
sagornas land är bara en underbar dröm.
I denna svåra värld blir drömmen
aldrig verklig.
Men hoppet om den kommer alltid
att finnas kvar.



Så sant på nå sätt...!!!

Av Ingela - 5 november 2009 23:14

Ja jag är riktigt deppig, tror inte folk fattar hur man egentligen mår.. jobbigt är de iaf..

Jag är riktigt nere, vill bara gå o dö dagligen...

Har inge kraft o ork till nåt :(


Nu försöka sova!

Av Ingela - 5 november 2009 08:04

 

Jaha då va de dags för årets första snö igen..usch..vill ju ha sommar!!!!!

De klart att de är ju fint me snö, allt blir ju ljusare o så, men ja gillar sommarn mycke mer!!!

Snart är de jul o nyår oxå...

De klart att efter nyår går vi mot sommaren igen :D:D SKÖNT!!!!!=)

Fick skicka me dottern täckisar idag..



Av Ingela - 4 november 2009 20:28

Kurre

 

Gismo=)

 

Helgen va ja på hundkurs igen =) UNDERBART vilka underbara människor!!=) De handlade om Individstärkande Utomhusuppgifter För Hund..Skit kul hade vi! Åh vilken underbart duktig hund vi har!=)


Igår dog min dotters hamster Kurre, såå ledsen hon blev..ja med kan ja säga..de lilla livet har gett oss så mycke glädje..


O idag kom nytillskottet Gismo =) ett marsvin..ojoj va han "knorrar" o pratar me oss=)

Såå mysig såå=)


Saknar min Sara o Aurora enormt mycke, hoppas vi ses snart!

✩Presentation✩


Missoktober´s - Tankar Om Livet o Allt Därtill...^^

✩Omröstning✩

Vilken typ av husdjur har du?
 Hund
 Katt
 Kanin
 Marsvin
 Annat Djur
 Inget

Fråga mig

0 besvarade frågor

✩Kalender✩

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

★Tidigare år★

★Sök i bloggen★

★Senaste inläggen★

❀Kategorier❀

❀Arkiv❀

❀Länkar❀

✿RSS✿

✿Besöksstatistik✿

✿Gästbok✿


Ovido - Quiz & Flashcards