★This Is My Life★

Alla inlägg den 16 april 2009

Av Ingela - 16 april 2009 11:47

Jag blir snart knäckt helt o hållet, vet ej vad ja ska göra längre!

Mår så fruktansvärt dåligt så de finns inte, har dåliga dagar varje dag, bara gråter..

Har ja misstagit mig?? berättade för älsklingen klart o tydligt långt innan vi flyttade ihop hur ja mår psykiskt osv..

Nu har ja rikitigt dålig period o allt e piss, mycke tankar på tankar som man inte ska tänka..

Vill få slut på de här nu, orkar inte me de här nå mer *gråter*

Ska man orka o stå ut me vad som helst???

Jag orkar iaf inte längre..

Vi ska gifta oss i sommar, jag är jättelycklig över de, men känns så långt fram o så overkligt för tillfället..

Jag tappar ofta orken på de mesta..

Vill inte må så här dåligt nå mer nu!


Vill inte besvära andra me mina problem heller, inte många som vet hur jag mår innerst inne..håller de hellre inom mig än att bekymra andra me mina problem..


ÄLSKAR MIN FAMILJ ÖVER ALLT ANNAT!!!!  <3


O så älskar ja mina vänner såklart!!  <3

✩Presentation✩


Missoktober´s - Tankar Om Livet o Allt Därtill...^^

✩Omröstning✩

Vilken typ av husdjur har du?
 Hund
 Katt
 Kanin
 Marsvin
 Annat Djur
 Inget

Fråga mig

0 besvarade frågor

✩Kalender✩

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

★Tidigare år★

★Sök i bloggen★

★Senaste inläggen★

❀Kategorier❀

❀Arkiv❀

❀Länkar❀

✿RSS✿

✿Besöksstatistik✿

✿Gästbok✿


Ovido - Quiz & Flashcards