★This Is My Life★

Alla inlägg den 22 april 2009

Av Ingela - 22 april 2009 22:06

Har tittat på efterlyst..blir stum..folk försvinner hela tiden o folk blir mördade!!!

Va är de för samhälle?? Usch man blir rädd o undrar vart denna värld e på väg nånstans..

Jag har en dotter som blir 10 i år..inte kul att ha barn nu, i dagens samhälle som de blivit..Ja vill skydda henne från allt ont..JAG ÄLSKAR HENNE ÖVER ALLT ANNAT!!! OCH ÄR STOLT ÖVER HENNE!!!

Men tänk om nåt händer henne??

Jag skulle gå under totalt då..ens eget barn..


Nervös mamma nu o framöver!!

ÄLSKAR MIN FAMILJ!!!


Ps. Återigen går mina tankar till Jimmy Bäckmans anhöriga..hoppas ni får ro nu..Att nån ville dig så ont. Jag kände dig inte men lider med familj o anhöriga *gråter*

Tänk om de e mitt barn nästa gång..???


*Förbannad på detta samhälle!!!!!!*


RIP Jimmy Bäckman  ---<<--@


✩Presentation✩


Missoktober´s - Tankar Om Livet o Allt Därtill...^^

✩Omröstning✩

Vilken typ av husdjur har du?
 Hund
 Katt
 Kanin
 Marsvin
 Annat Djur
 Inget

Fråga mig

0 besvarade frågor

✩Kalender✩

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

★Tidigare år★

★Sök i bloggen★

★Senaste inläggen★

❀Kategorier❀

❀Arkiv❀

❀Länkar❀

✿RSS✿

✿Besöksstatistik✿

✿Gästbok✿


Ovido - Quiz & Flashcards