★This Is My Life★

Alla inlägg den 28 april 2009

Av Ingela - 28 april 2009 11:21

Ja jag hoppas verkligen att allt vänder för oss nu..

Älsklingen har fått jobb..

Kanske blir bra för oss oxå =)

Åhh ja jag känner att vi är på väg mot rätt håll :)

Skönt..vi har haft ett helvete sen i oktober så de va på tiden att de äntligen vände nu..


Jag känner mig lycklig!!!


Sommarn är på väg med stormsteg..

Björkarna har slgit ut..Ja underbart helt enkelt =)

Av Ingela - 28 april 2009 07:32

Åhh äntligen har sommarvärmen kommit!!! =)

Såå underbart, jobbigt bara när man är nysig o snorig..funderar på om de kab var pollen..?? Blir ju aldrig fri från de..

Idag ska dottern ha me sig sin klasskompis me sig hem, sen ska ja gå me dom till barntimmen =). Full fart när dom e tillsammans..:P


I förrgår var ja o min vän ner till stället där dom hittade Jimmy o tände ljus o tog farväl..

Vi kände inte honom, men vem kan gå oberörd???

Jag fattar inte att de hänt..

De va så tyst o fint där..vänner till honom åkte när vi kom..

Massa fina buketter, plockade blommor..sista hälsningar..Tror begravingen kommer bli stor!


Jimmy, du är nu en ängel som vakar över oss. Hoppas du har de bra nu! Du är saknad!


Tankarna går till nära o kära..



Älskar min familj!!!

✩Presentation✩


Missoktober´s - Tankar Om Livet o Allt Därtill...^^

✩Omröstning✩

Vilken typ av husdjur har du?
 Hund
 Katt
 Kanin
 Marsvin
 Annat Djur
 Inget

Fråga mig

0 besvarade frågor

✩Kalender✩

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

★Tidigare år★

★Sök i bloggen★

★Senaste inläggen★

❀Kategorier❀

❀Arkiv❀

❀Länkar❀

✿RSS✿

✿Besöksstatistik✿

✿Gästbok✿


Ovido - Quiz & Flashcards