★This Is My Life★

Alla inlägg den 5 juni 2009

Av Ingela - 5 juni 2009 20:29

Min dotter kom hem gråtandes från discot idag..

En mamma hade skällt ut henne för nåt hon inte gjort.. Utan skällde ut henne för saker som HENNES egen dotter gjort!

Blir så förbannad!!!

Varför inte ta reda på fakta innan först!

Av Ingela - 5 juni 2009 17:34

det finns en tätort på en slätt
ett kyrktorn sträcker sig mot himlen
som en tiggare under slummen
du ser det från den stora vägen

om du reser dit i vår
säg att jag gärna kommer åter
ifall allting är förlåtet
att man blir klokare med åren

om jag kommer dit igen
har du en plats där jag kan vila
ett rum där jag kan känna att jag är någonstans ifrån
ett fönster vi kan sitta vid och blicka ut mot ån

hälsa skönheten i norr
säg till Viola att hon lyser
att hon var vackrare än sången
och att jag önskar att jag skrev den
fråga krigarna i väst
var dom gömde sina byten
se om någon av dom kom undan
och kanske lever av det ännu

om jag kommer dit igen
har du en plats där jag kan vila
ett rum där jag kan känna att jag är någonstans ifrån
ett fönster vi kan sitta vid och blicka ut mot ån

gå till huset med balkong
där järnvägsbommen ringer
under den varma, svarta plåten
har jag lämnat några drömmar

en dag lämnade jag allt
man kunde låta tiden vara
det känns som andra sidan jorden
vi kanske hade alla svaren

jag har kämpat med en dröm
jag ville inga brustna hjärtan
inga slitningar i blodet
jag ville hitta Söndermarken

om jag kommer dit igen
har du en plats där jag kan vila
ett rum där jag kan känna att jag är någonstans ifrån
ett fönster vi kan sitta vid och blicka ut mot ån          













 "Lars Winnerbäck"

Av Ingela - 5 juni 2009 17:32

Sista discot för denna termin.. Hon tycker det är såå kul ju =)

Och älsklingen åkte iväg på jobb..det är ju extra pengar trots allt =)

Vi kan behöva allt vi kan få =)

Men blir tomt utan älsklingen..tomt i sängen..ingen att mysa med ju.. :(


Av Ingela - 5 juni 2009 14:36

Tack för att ni uppmuntrar mig, de hjälper ska ni veta =)

Kanske alltid känns så här för alla som snart ska gifta sig???

Massa i huvet, o så ska man försöka ha lite koll på allt..min hjärna får snart en kortslutning.. :P


Älskar mina vänner!!!

O min underbara familj såklart!!!!! <3 <3

Av Ingela - 5 juni 2009 07:21

Känns som att de bara är jag som vill göra de sista nu..

Vet att det är många barn som kommer..men ja kan inte rå för att vissa har skaffat ett fotbollslag..

Jag har inte mage att hindra alla barn..Älsklingen sa om en viss familj kunde skaffa barnvakt.. jag vet inte..

Han vill inte ha ett barnkalas som han sa..

Jag hoppas att allt blir bra till slut..

Jag känner mig mer o mer otillräcklig varje dag..gråten i halsen hela tiden..

Orkar inte länge till nu..

Jag försöker o försöker men känns som att det är meningslöst...

Jag stressar o stressar, jag känner ibland att jag stressar upp farligt mycke ibland..att de kommer sluta med en hjärtattack eller liknande..Ska de verkligen vara så???


Ja jag vet ingenting längre...

Trött på mig själv nu..

Vad ska jag göra..


hjälp....

✩Presentation✩


Missoktober´s - Tankar Om Livet o Allt Därtill...^^

✩Omröstning✩

Vilken typ av husdjur har du?
 Hund
 Katt
 Kanin
 Marsvin
 Annat Djur
 Inget

Fråga mig

0 besvarade frågor

✩Kalender✩

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

★Tidigare år★

★Sök i bloggen★

★Senaste inläggen★

❀Kategorier❀

❀Arkiv❀

❀Länkar❀

✿RSS✿

✿Besöksstatistik✿

✿Gästbok✿


Ovido - Quiz & Flashcards