★This Is My Life★

Alla inlägg den 26 juni 2009

Av Ingela - 26 juni 2009 08:10

Ännu en kändis död..

Jag fattar inte att dom orkar leva de liv som dom gör..

Jag har ju fullt upp me mitt liv..:P:P..jaja ja vet de går ej jämföra..Oavsett hur han var så kommer de bli en lucka efter honom.. F.1968 D.2009


Fick tillbaka bilen igår..dock lite krockad så den är nu på skroten..

Men skönt att få tillbaka den iaf.. Den har varit med om en del..polisjakt, sen har föraren kört in i polisbilen så de va bara för polisen att den/dom..de va väl bra..:D:D


Ludvikafesten har börjat..

Igår med bl. a E-Type o Charlotte Perelli..var ej upp igår, men ska nog upp idag..The Poodels, Drängarna mf.l idag, o imorrn blir de Billy mf.f..:D:D


På söndag åker ja till mor..får träffa min dotter då :D:D o jobba lite me vovven som han kan behöva..

Men kommer vara utan min älskade man hela veckan, men han kommer på fredan..som tur är!!!


Älskar min familj!!! <3<3


✩Presentation✩


Missoktober´s - Tankar Om Livet o Allt Därtill...^^

✩Omröstning✩

Vilken typ av husdjur har du?
 Hund
 Katt
 Kanin
 Marsvin
 Annat Djur
 Inget

Fråga mig

0 besvarade frågor

✩Kalender✩

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

★Tidigare år★

★Sök i bloggen★

★Senaste inläggen★

❀Kategorier❀

❀Arkiv❀

❀Länkar❀

✿RSS✿

✿Besöksstatistik✿

✿Gästbok✿


Ovido - Quiz & Flashcards