★This Is My Life★

Alla inlägg den 11 juni 2009

Av Ingela - 11 juni 2009 07:36

Pissväder idag igen..regnet står som spön i backen...man blir pisseblöt ju..:(

Har världens mensvärk oxå..samtidigt skönt att ha de nu, o inte nästa vecka..

Imorrn är de dotterns skolavslutning oxå..hoppas på sol då!!!

Sen åker hon med sin mormor o morbror till norge för att träffa sin pappa..


bara 8 dagar kvar nu..träffade prästen igår..nu känns de verkligen på riktigt..ojoj va nervöst de kommer bli..

Nu är de ju så att alla barn inte kan vara med framme..varför ska nån bli sur för de????

Är de inte i första hand mitt barn som ska gå före dom andra???

Är de inte oss dom kommer för att se på???

Eller är dom bara med för att dom tror att deras barn ska få synas mer än min dotter, tro att dom ska vara bättre än henne??

Jag blir så irriterad!!!!

De är vårat bröllop, folk kör över mig totalt..

Kommer sluta med att ja kollapsar...


Nej ut i regnet sen hem igen..

✩Presentation✩


Missoktober´s - Tankar Om Livet o Allt Därtill...^^

✩Omröstning✩

Vilken typ av husdjur har du?
 Hund
 Katt
 Kanin
 Marsvin
 Annat Djur
 Inget

Fråga mig

0 besvarade frågor

✩Kalender✩

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

★Tidigare år★

★Sök i bloggen★

★Senaste inläggen★

❀Kategorier❀

❀Arkiv❀

❀Länkar❀

✿RSS✿

✿Besöksstatistik✿

✿Gästbok✿


Ovido - Quiz & Flashcards