★This Is My Life★

Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Ingela - 3 februari 2009 22:39

Åhh va jag hatar falska människor..

Fattar ej hur dom e funtade, kommer till mig o snackar skit, o nu e dom världens polare helt plötsligt..öhhhh, falsk eller vadå?

Jag har mina vänner o dom håller ja fast vid, dom andra är inget att ha!

Åhh såna gör mig såå irriterad, snacka om att vända kappan efter vinden!!

Såna ska ha skit oxå, ja hoppas dom drabbas av sin egen medicin en dag, då får dom se hur de känns!!


Älskar dej min älskade "svägerska" vet att du har de jobbigt nu, önskar ja kunde hjälpa dej =(, jag lovar att ja vet hur du mår!

Vi mår ganska lika du o jag!

Puss o kram till dej! <3<3

Av Ingela - 3 februari 2009 19:33

Vill bara skriva att jag ÄLSKAR er mina underbara vänner!!

Ni vet vilka ni är!!


Ni är guld värda för mig!!!!

Av Ingela - 3 februari 2009 19:15

Han kommer snart dö ifrån oss Patrick Swayze.. Vilka kommer inte ihåg Dirty Dancing.. Åhh ja kan bara drömma mig in i filmen..

Älskar den filmen.. Tänk att han har cancer, snart död.. En legend försvinner men finns alltid kvar i våra hjärtan!








Många har cancer, jag tycker att de e såå jobbigt, vill inte att nån ska va sjuk!

Vill Göra fred på hela jorden, o göra alla friska!!

Tänk va livet är orättvist många gånger..

En offentlig person som dör får hur mycke uppmärksamhet som helst.. hallå kom ihåg personen medan den lever istället!

En vanlig människa som vi blir kanske bara en notis i lokaltidningen..


Jag älskar ALLA som står mig nära!

Ta vara på dom du håller kär, en dag är dom borta :(


Så..ville bara skriva av mig lite..


KRAM!!!

Av Ingela - 3 februari 2009 19:10

Tänk om ja inte duger att vara fru till min blivande man??

Me tanke på hur ja mår emellanåt??

Jag kan inte rå för hur ja mår ju..

Kommer jag vara fin nog för honom på bröllopet??


Åhh va mycke tankar de är nu..


Både positiva o negativa..

Av Ingela - 3 februari 2009 17:56

Den e fin denna



Jag var en spillra av mitt forna jag
Såg inget ljus, inte en strimma svag
En vingklippt fågel som inte ens drömde mer
En sång av sorger trycktes allt längre ner
Men när jag mötte dig, älskling
Så ändrades allting brutalt

Visst finns mirakel
Och för mig är det faktiskt du
I dina kyssar
Öppnar himlen sig för mig nu
Visst finns mirakel
I din kärlek så stark och sann
I dina kyssar
Och i att vi har funnit varann

Du öppnar dörrar jag inte visste fanns
En dörr till livet, jag fick en andra chans
Jag älskar dig mer än du kan förstå
Jag vet du bär mig när jag inte orkar gå
Sen du gav mig din kärlek
Förändrades livet brutalt

Visst finns mirakel
Och för mig är det faktiskt du
I dina kyssar
Öppnar himlen sig för mig nu
Och allt är så enkelt och så självklart
Så skrämmande underbart
Mitt mirakel är du

Visst finns mirakel
Och för mig är det faktiskt du
I dina kyssar
Öppnar himlen sig för mig nu
Visst finns mirakel
I din kärlek så stark och sann
I dina kyssar
Och i att vi har funnit varann
  



"Suzzi Tapper"

✩Presentation✩


Missoktober´s - Tankar Om Livet o Allt Därtill...^^

✩Omröstning✩

Vilken typ av husdjur har du?
 Hund
 Katt
 Kanin
 Marsvin
 Annat Djur
 Inget

Fråga mig

0 besvarade frågor

✩Kalender✩

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

★Tidigare år★

★Sök i bloggen★

★Senaste inläggen★

❀Kategorier❀

❀Arkiv❀

❀Länkar❀

✿RSS✿

✿Besöksstatistik✿

✿Gästbok✿


Ovido - Quiz & Flashcards