★This Is My Life★

Alla inlägg den 7 februari 2009

Av Ingela - 7 februari 2009 19:50

Nu e vi strax redo för myskvällen =)

Tacos, första deltävlingen, sen film o lite chips o allmänt mys :)

Av Ingela - 7 februari 2009 16:53

kl är nu 16.53

snart bara kvällen kvar :)

Har ätit såå god mat, kyckling o ris =)


Nu ska ja göra nytta ;)


Love U My Friends!!


Kl är nu 16.55...Piiiiip tog mig 2 min :P

Av Ingela - 7 februari 2009 16:08

Va kul de ska bli o se igen, hela familjen sitter samlad o tittar. Vi har ljus tända, ska äta tacos, o äta massa gott chips o såå =)

Såå mysigt ju =)


Älskar mina vänner o familj!! <3

Av Ingela - 7 februari 2009 15:52

Trött på alla j-a skitsnackare!!

Fy fan va falska dom är!!! Ni snackar om att alla andra e så falska, va f-n är ni då???

Jo dom falskaste som finns, ni borde skämmas!!

Hoppas de slår tillbaka på er en dag!

Ni borde verkligen få smaka er egen medicin!!

Ni kan inte vara friska o må bra när ni håller på som ni gör!


Men lev erat falska o tillgjorda liv så lever vi normala efter vårat normala liv..För de gör inte ni!


Love U My Friends!!  <3

Av Ingela - 7 februari 2009 09:57

O nu är de lördag, oj va veckorna går fort.!!

Ikväll ska vi äta tacos o ha de mysigt =), ha filmkväll.. Min lillebror kanske oxå kommer =)

Vecka 9 är de sportlov här, då blir de sportlovsfotboll o grejer =)

Min dotter tycker att de e jätteskoj, hon har spelat sen hon gick på lekis, nu går hon i 3 an..

Vi ska försöka planera in en kryssning me cinderella oxå, vi har lovat dottern =)

Vi vuxna åkte i oktober, de va så underbart!! Jag har inte åkt på jättemånga år, så de va riktigt kul =)

O så va ju min älskling med, svärfar o hans fru..


Ja om jag ska va ärlig så har ja aldrig känt mig så avslappnad som jag gör nu när ja har min underbara älskling, han är bara för underbar!!!!


Ha de gött my friends, kram

✩Presentation✩


Missoktober´s - Tankar Om Livet o Allt Därtill...^^

✩Omröstning✩

Vilken typ av husdjur har du?
 Hund
 Katt
 Kanin
 Marsvin
 Annat Djur
 Inget

Fråga mig

0 besvarade frågor

✩Kalender✩

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

★Tidigare år★

★Sök i bloggen★

★Senaste inläggen★

❀Kategorier❀

❀Arkiv❀

❀Länkar❀

✿RSS✿

✿Besöksstatistik✿

✿Gästbok✿


Ovido - Quiz & Flashcards