★This Is My Life★

Alla inlägg den 21 februari 2009

Av Ingela - 21 februari 2009 21:33

Ja EMD till final.. JAAAAAAAAAAAAAA =)

BWO till andra chansen..hade hoppats på final där med..

Rickfors tyckte ja va riktigt bra! Kult farbror ju!!



Av Ingela - 21 februari 2009 19:18

Vi håller mest på BWO.. får se hur de går för dom.. hoppas dom e bra ikväll..dom kan gå långt..


nu softa i soffan o bara slappa resten av kvällen..


Kram

Av Ingela - 21 februari 2009 10:27

Om idag inte var en ändlös landsväg
Och inatt en vild och krokig stig
Om imorgon inte kändes så oändlig
Då är ensamhet ett ord som inte finns

Men bara om min älskade väntar
Om jag hör hennes hjärta sakta slå...
Bara om hon låg här tätt inuntil mig
Kan jag bli den jag var igår

Jag kan inte se min spegelbild i vattnet
Jag kan inte säga sorglösa ord
Jag hör inte mitt eko slå mot gatan
Kan inte minnas vem jag var igår

Men bara om min älskade väntar
Om jag hör hennes hjärta sakta slå...
Bara om hon låg här tätt inuntil mig
Kan jag bli den jag var igår

Det finns skönhet i flodens silversånger
Det finns skönhet i gryningssolens sken
Men då ser jag i min älskades öga
En skönhet större än allting som jag vet

Och bara om jag vet att hon väntar
Om jag hör hennes hjärta sakta slå
Bara om hon låg här tätt inuntil mig
Kan jag bli den jag var igår  




"Nationalteatern"

Av Ingela - 21 februari 2009 10:21

Så nu e de lördag igen, dotterhelg igen =)

Få se vad vi ska hitta på i helgen då.. Ikväll blir de tv iaf.. Alltid skönt att bara sitta o slappa.. Nu när jag äntligen får titta på tv. Exet ja hade lät mig ALDRIG titta på nåt jag ville på tv:n.. då va jag bara tråkig o fjantig o allt som hör till..

Ja han va då inte mycke att ha, såå skönt att ja gjorde mig av med honom!!!

Han va inte alls trevlig, så de va bland de bästa jag gjort!!

Sen traffade jag min blivande man strax efter på nätet.. Där kan man snacka om kärlek vid första ögonkastet!!!

De blev vi direkt..

Ja o nu bor vi ihop, är förlovade, snart gifta..Kunde inte bli bättre ju =)


Kram

Av Ingela - 21 februari 2009 09:32

Jajh få se om de e bättre ikväll då.. Helt klart att Måns va bäst förra veckan..

Ikväll är de BWO, såg dom i somras, helt ok, dottern hejar på dom.

Hoppas på myskväll me chips o grejer..=). Men vi får se.

Har fått våra inbjudningskort till bröllopet nu!!!! Åhh vad jag längtar, hoppas bara de blir så bra som vi tänkt oxå..

Snart träna på att skriva ett annat efternamn :P


KRAM!!

✩Presentation✩


Missoktober´s - Tankar Om Livet o Allt Därtill...^^

✩Omröstning✩

Vilken typ av husdjur har du?
 Hund
 Katt
 Kanin
 Marsvin
 Annat Djur
 Inget

Fråga mig

0 besvarade frågor

✩Kalender✩

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

★Tidigare år★

★Sök i bloggen★

★Senaste inläggen★

❀Kategorier❀

❀Arkiv❀

❀Länkar❀

✿RSS✿

✿Besöksstatistik✿

✿Gästbok✿


Ovido - Quiz & Flashcards