★This Is My Life★

Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Ingela - 4 februari 2009 18:46

Fan va de e jobbigt nu.. längesen ja mådde så här.. allt känns så jävligt nu.. tänk om alla visste hur de känns..

nej ta o dra nå gammalt över mig..


kram

Av Ingela - 4 februari 2009 08:07

"Jag ser gitarren i butiken, symbolen för att skolka
sagan om ett uppror, drömmen om en högre höjd
Ett sjörövarskepp som blåser rätt in i Los Angeles
och stjärnorna som glittar, och ingen jävel når mig nånsin mera"

Söndermarken   




"Tyst ligger vägen, i rödbrun rost
Jag såg mareld i havet, som allhelgonafrost"

Mareld


"Du har din egen väg att gå, skit samma vilket håll
Det kanske blir en liten omväg men vad spelar det för roll"

Aldrig riktigt slut


"Det är lätt att tänka bakåt när förvirringen tar fart
och när jag känner så tänker jag på dig"

Hjärter Dams sista sång



"Ryktet säger att han sällan bryr sig,
men nu har han gjort sig lite fin"

Det är visst nån som är tillbaka



"Och nyponbuskar, nyponbuskar, hela vägen nyponbuskar
ser jag när jag blundar, och nånstans där så blev jag den jag är nu"

Söndermarken



"Jag dricker glögg med balkongdörren öppen inatt,
jag är så trött på alla mail och koder
Jag vill ha dig här på riktigt inatt och suga liv ur din halspulsåder"

Hugger i sten



"Det är väl tanken som räknas ändå
Jag skulle önska att tanken var klar"

Tanken som räknas



"Nu kan jag se ifrån mitt fönster, samma utsikt som förut
fast kanske ändå, lite längre, lite högre, lite värre
allting känns tryggare men ändå mycket större"

Sen du var här


Ja tycker att vissa rader tål att tänkas på mer än en gång.. han får till de såå bra =)

✩Presentation✩


Missoktober´s - Tankar Om Livet o Allt Därtill...^^

✩Omröstning✩

Vilken typ av husdjur har du?
 Hund
 Katt
 Kanin
 Marsvin
 Annat Djur
 Inget

Fråga mig

0 besvarade frågor

✩Kalender✩

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

★Tidigare år★

★Sök i bloggen★

★Senaste inläggen★

❀Kategorier❀

❀Arkiv❀

❀Länkar❀

✿RSS✿

✿Besöksstatistik✿

✿Gästbok✿


Ovido - Quiz & Flashcards