★This Is My Life★

Alla inlägg under februari 2009

Av Ingela - 16 februari 2009 12:42

Jaa hon fick livstids fängelse o utvisning, tyskan som mördade max o saga. Att sånt ens får hända.. usch va hemskt!!!!!


Måns Zelmerlöf vidare!!! RÄTT VINNARE enligt mig =)

Han kan vinna allt!!!


 Imorrn e de rättegång..hoppas allt går bra, men de ska de väl göra..

lite jobbigt känns de ju, men men..

Nån gång slår allt tillbaka på dom som förtjänar de mest oxå..dom som skulle haft skit för länge sen.. men de kommer till dom oxå =) de förtjänar dom som dom behandlar andra..


skriver mer snart..

Av Ingela - 13 februari 2009 12:22

Denna helg är våran barnlediga helg.. blir såå tomt då ju :(

Nu har vi pratat lite, vi har 2 st kaniner vi ska skänka bort så ska dottern få marsvin eller hamster istället =)

Roligare för henne att hålla på med o hon kan ha den på sitt rum.

Så vi får se vad vi hittar för nåt =)


Önskar er en underbar kväll o helg!!


Kramar!

Av Ingela - 12 februari 2009 22:28

Allt känns lite bättre nu.. SKÖÖÖNT!!!!! =)

Av Ingela - 11 februari 2009 16:07

Ja jag vet inte hur de kommer sluta de här *gråter*

Vi har inga pengar o de tär på oss väldigt, vi försöker, men när man har barn oxå som måste ha mat osv..

Ja jag vet helt enkelt inte hur de kommer sluta.. Kommer vi orka igenom detta?? eller inte??


Vi är redan på dåligt humör bägge två o vi tycker de är jättejobbigt!!

Vi har ingen lösning nu heller.. söker jobb men får inte ens svar.. Hur länge till är frågan..??? Vi måste ju ha pengar!!!


Ja har inget svar på det

Av Ingela - 10 februari 2009 18:50

Åhh ja e riktigt trött på mig själv nu.. känns som allt går åt helvete :(

Ja har min älskade dotter o min älskade pojkvän

Men pengar har ett visst värde o de känns som att de spelar oss ett spratt nu, om vi ska klara oss igenom de eller inte, ja klart vi ska klara de, men fy f-n så jobbigt de är!!!!


BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

Av Ingela - 10 februari 2009 16:49

Så j-a trött på allt nu..

Hur fan e samhället funtat??

Inga pengar har vi, bara dom största snobbarna som har obegränsat me pengar, oss vanliga är de minsann ingen som tänker på!

Vi e helt blacka, vissa åker på resor stup i kvarten, vart får dom pengar ifrån?? Alla kan inte ha gott ställt.. inte att man handlar för ca 15000 till bara barnen varje månad..

Nej nåt fel e de,,


Orkar inte ha de så här nå mer nu *gråter*

Av Ingela - 10 februari 2009 08:33

  Den säger en hel del.., iaf för mig .. 




Det är nånting du lämnat kvar
En doft av alkohol och sav
Och nåt du aldrig får tillbaks
För på mitt golv bland skärvor o glas
Finns en bit av ditt hjärta kvar
Och alla tusen mirakel
Som jag lova dej en natt

Karenina
Karenina
Karenina

Jag har bilder av dig kvar
Alla partyn o bakfylledar
Din kropp dina andetag
Och alla tusen mirakel
Som vi lovade varann

Karenina
Karenina
Karenina

Jag förstod aldrig orden som du sa
Aldrig varför vi två var ett par
Så medan jag väntar på ett svar
Ska jag kyssa ditt hjärta i kras
Här på mitt golv bland skärvor o glas
För jag har inga mirakel
Att lova nån i natt

Karenina
Karenina
Karenina

Mitt pussel blev aldrig klart
Jag ser ditt hjärta brinner svagt
Som en cigarett i mitt askfat
 




 "Thåström"

Av Ingela - 9 februari 2009 17:42

Åhh va ja e irriterad!! Blir arg för ingenting, har inget humör alls!!

Lite irriterande, men så är de.. känner inte igen mig själv..

Nu ska ja ge mig, är alldeles för irriterad för att sitta här

✩Presentation✩


Missoktober´s - Tankar Om Livet o Allt Därtill...^^

✩Omröstning✩

Vilken typ av husdjur har du?
 Hund
 Katt
 Kanin
 Marsvin
 Annat Djur
 Inget

Fråga mig

0 besvarade frågor

✩Kalender✩

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

★Tidigare år★

★Sök i bloggen★

★Senaste inläggen★

❀Kategorier❀

❀Arkiv❀

❀Länkar❀

✿RSS✿

✿Besöksstatistik✿

✿Gästbok✿


Ovido - Quiz & Flashcards